Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Waarom is het zo duur om lid te worden van een gilde?

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    Waarom is het zo duur om lid te worden van een gilde?

    Vraag lijkt me straight forward. Bij de meeste gildes moet je 400 munten betalen om lid te worden. Waarom is dit? 400 munten is een pittige hoeveelheid geld, en de voordelen van een gilde zijn niet eens echt duidelijk. Ik wil best lid worden van een gilde, maar de betaling weerhoud me er nogal van. Hoe voorkom ik dat een gildeleider mijn munten aanneemt en me vervolgens niet toelaat? Of me er binnen een dag weer uitkickt? Lekker makkelijk verdienen lijkt me.

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Het kost 400 munten om een "vervalst lidmaatschapcertificaat" te kopen in "handelaar" onder de categorie "zwarte markt"

    Dus een gildeleider verdient er niets op, het kost diegene juist veel om een gildehuis te bouwen en dan willen ze natuurlijk geen slechte naam krijgen door je niet toe te laten.
    Er zijn ook gildes waar je niks hoeft te betalen, je moet ze alleen effe vinden en solliciteren.

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Het kost een gildeleider alleen munten als hij net begint. Een gilde dat al lang bestaat heeft zijn certificaten al lang allemaal gekocht. Gildeleden gaan ook met regelmaat weg of worden er na een tijdje uitgegooid omdat ze inactief zijn. Op dat moment komt er plek vrij en hoeft er geen munten betaald te worden. ALs de gildeleider dan toch geld vraagt is het een afzetter. Dus probeer bij een oude gilde te gaan, die zijn meestal gratis.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    LET OP:
    Als de gildeleider certificaten koopt, met diamanten/munten, en eindigt daarna de gilde is hij/zij de certificaten kwijt!!!!
    Ook als hij/zij het gildehuis behoudt.
    Mvg

    Joda
    The force is with you

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Als je nieuw bent, ga dan altijd bij een gilde die geen munten vragen. Er zijn er genoeg.
    Mijn gilde vraagt bijvoorbeeld ook geen munten. Wij betalen zelf de lidmaatschappen

  6. #6
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    er zijn genoeg gildes die geen lidmaatschap geld vragen als er al genoeg plekken zijn.
    en daarnaast, 400 munten is ZEER makkelijk te krijgen


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  7. #7
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    bij ons is het zo. zolang er plek is, is het gratis.
    tja als mensen inactief worden, gaan ze eruit en is er plek vrij en een ander mag die plek hebben. maar als de gilde vol is en je wilt erbij, dan moet je dokken
    maar dit gebeurt zeldzaam. we zijn redelijk stabiel

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    als er plek nodig in ons gilde betaal ik de 400 munten die ervoor nodig zijn nieuwe leden hoeven dat niet te doen.

    ( wij hebben ook nog plekjes vrij trouwens )

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.