Gesloten Onderwerp
Pagina 17 van de 23 EersteEerste ... 7 15 16 17 18 19 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #161

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Dan meld ik het ook nogmaals hier, heb ook al een ticket aangemaakt:

    Vrijdag Te Paard opgestart, 2 gewone generaals en 1 veteraan gestuurd met troepen en toen niets meer.
    Avontuur is nu verlopen en niets meer terug

  2. #162

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Goedemorgen...

    Vrijdag 23 november ben ik begonnen met het avontuur de premiejager.Vanmorgen maandag 26 november liep het avontuur af, en mijn generaal is nog niet terug.
    Ik heb het avontuur, net zoals vele anderen niet af kunnen maken.

    m vr gr peppy niveau 33.

  3. #163

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    zaterdagmiddag een moerasheks gestart, na checken of ik op het eiland kon komen, (wat toen dus nog kon) mijn legers gestuurd met het idee om in de avond het avontuur af te ronden. helaas kon ik zaterdag eind van de middag al niet meer op mijn avontureneiland komen. avontuur loopt over 3,5 uur af en ben benieuwd of mijn generaals dus terug komen.

  4. #164
    Kimie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in brabant!
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb vrijdag het avontuur "misdadigers" gestart al mijn troepen en mijn generalen staan daar ook. 4 normale en 1 magere hein.
    Nog 23 uur en dan loopt het avontuur af.Ik heb hem in de ochtend gestart en in de middag toen ik terug kwam kon ik het avontuur niet meer in.

  5. #165

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Zaterdag Het Pirateneiland gestart. Ging goed tot het laatste kamp. Nu kan ik er niet meer in komen. 2 generalen en totaal zo'n 370 troepen, waarvan 88 solddaten weg. Avontuur is over 5u 40m afgelopen.

  6. #166

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Netherlands [Zwolle]
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Nog één: vrijdag premiejager gestart met veteraan generaal, 5R en 245C. Sindsdien onbereikbaar en niet te annuleren. Loopt met 5 uren 41 min. af.

    Ps. hopelijk wordt het snel opgelost, spelers wachten al (te) lang.

  7. #167

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet niet of dit nu echt de bedoeling is, maar wil geen risico lopen

    Vrijdagmiddag avontuur Misdadigers gestart, avontuur loopt nog 1 dag, 3uur en 26min. Ik heb 8 generaals op dat eiland staan; 1 Vet , 3x Geharde ( 2 x groothelm , 1 x Halloween gen ) en 4 x normale.

    Ik hoop wel alles terug te krijgen aangezien ik ook Kruisboog schutters en Elite soldaten heb staan daar

  8. #168

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik was zoals velen bezig met de missie DP
    Nu is het avontuur al een tijdje verlopen en tot mijn verbazing zie ik dat mij generaals nooit terug zijn gekomen :S

    Zijn er meerderen die hier last van hebben????

    Want hoop wel dat men generaaltjes dan toch nog met een verlate boot aankomen want kan niet zonder

  9. #169

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    ik meld het ook maar even voor alle veiligheid.
    vrijdag heb zwarte ridders gestart (gekocht met edelstenen) kan niet meer op mijn avonturen eiland komen ,zit dus vast nadat de troepen voor de 2de keer naar het eiland onderweg waren kreeg ik als ik naar het avontuur wou server is overbelast en moest opnieuw inloggen.
    1 veteraan - 2 snelle - 3 normale -totaal 1900 troepen op het eiland waaronder xbows- e-sol- cava -mil-rec-sol.
    hoop dat het probleem snel verholpen wordt.

  10. #170

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Vrijdag avontuur 'misdadigers' gestart, 3 generaals met 650 units gestuurd. Heb het hele weekend niet in het avontuur gekunnen en generaals + units zijn spoorloos

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.