Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 23 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 16 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #51

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dondar Bekijk Berichten
    Ha garmi ik heb dus precies het zelfde probleem. Erg frustrerend.
    is inderdaad enorm balen, maar voor mij wel goed om te horen dat ik niet de enige ben die het hele spel niet in kan. Moet je hiervoor een contactformulier invullen?

  2. #52

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Garmi en dondar, ik weet niet met welke browser jullie spelen, maar je geschiedenis (cookies) wissen wil wel eens helpen. Bovendien blokkeerde een onbekende plugin bij mij de boel bij Chrome. Die heb ik bij e instellingen uitgeschakeld en hoppa, het werkte weer.
    Moeite van het proberen waard ?

    En die server-problemen zijn inderdaad vervelend bij die avonturen, hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt ivm verlopen van de avonturen.
    Ik vindt het ook erg stil van de kant van de MOD's (ik ben ook een betalende klant)

  3. #53

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    idem dito, ik , kan ook niks met het avontuur, ondertussen loopt de tijd wel verder....

  4. #54

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    in t zuiden des lands
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    yep denk dat ze heel wat gemist hebben en ook knap dat ze 5 uur later erachter kwamen ehm sorry achter 2 % van de dingen die mis zijn hihihih ach komt vast goed in de loop van de tijd

  5. #55

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door garmi Bekijk Berichten
    is inderdaad enorm balen, maar voor mij wel goed om te horen dat ik niet de enige ben die het hele spel niet in kan. Moet je hiervoor een contactformulier invullen?
    Geen idee, ik zou niet eens weten wat het is.
    Baal er wel gigantisch van.

  6. #56

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Zou het nut hebben dat we met z'n zoveelmogelijken het avonturenprobleem melden? Ik vind het niet leuk in ieder geval.

    Groeten van the roman empire

  7. #57

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roman_Daffy Bekijk Berichten
    Garmi en dondar, ik weet niet met welke browser jullie spelen, maar je geschiedenis (cookies) wissen wil wel eens helpen. Bovendien blokkeerde een onbekende plugin bij mij de boel bij Chrome. Die heb ik bij e instellingen uitgeschakeld en hoppa, het werkte weer.
    Moeite van het proberen waard ?

    En die server-problemen zijn inderdaad vervelend bij die avonturen, hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt ivm verlopen van de avonturen.
    Ik vindt het ook erg stil van de kant van de MOD's (ik ben ook een betalende klant)
    ik gebruik chrome, dus ga proberen wat jij zegt en hopelijk werkt het dan wel, begrijp er echt niks van.

  8. #58

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Roman_Daffy bedankt voor de tip! Ben alles nagelopen en heb een boel extra gewist en ik kan op dit moment in het spel. Nogmaals dank!

  9. #59

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Graag gedaan, ik heb het ook maar uitgeprobeerd en dat werkte

  10. #60

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Was er nou ook maar een oplossing om ook in het avontuur te komen

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.