Gesloten Onderwerp
Pagina 20 van de 23 EersteEerste ... 10 18 19 20 21 22 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #191
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    De meesten van ons, ikzelf ook, zullen nu wel aan hun populatielimiet zitten doordat ze geen avonturen kunnen doen. Ik heb een voorstel BB : stuur iedereen alvast 10 vergunningen voor het ongemak zodat we huizen kunnen bouwen

  2. #192

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    10 bouwvergunningen ? ik zou niet weten waar ik die huisjes nog zou moeten plaatsen met die belachelijke hoeveelheden putten die je nodig hebt om een beetje economie te bouwen...Doe me dan maar 10 watermolens lol

  3. #193
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    hmm... dan maar 5 huisjes & 5 watermolens.... om de pijn te verzachten

  4. #194

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Als kan het volgende:
    - 7 watermolens
    - 5 adelijke actes
    - 10 goudvullingen
    - ontuitputtelijke kopermijn
    - Edelstenenput
    en sambal bij!

  5. #195
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    na 3 uur niet online te kunnen lijkt het spel en de forum al een pak beter te werken.verder nog geen nieuws?

  6. #196

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    De website en fora zijn idd weer een beetje beter bereikbaar. Kan nu weer een berichtje plaatsen.... maar dat komt denk ik meer omdat er 's avond laat minder mensen zijn. Op de startpagina wordt nog steeds alleen vermeld dat er problemen met de avonturen zijn.... wel een beetje een understatement.... ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet inloggen... en ben vast de enige niet. De traagheid van de website en fora doet vermoeden dat de resouces van de server het wel erg druk hebben... waarschijnlijk te zwaar belast door alles wat 'vast' zit. Erg jammer dat we op deze werkdag niet verder zijn gekopen dan info dat de technici er aan werken...had toch echt meer verwacht van t grote blue byte... bijvoorbeeld is t een NL probleem?... heeft t te maken met de recente update?...het is informatie waar veel gebruikers weinig mee kunnen, maar het laat ten minste wel zijn dat je het probleem serieus neemt... dat blijkt nu uit helemaal niets.

    Ik ben echt blij geen geld te hebben gestopt in t spel... wacht t nog een paar dagen af... anders houdt het gewoon op.... op zoek naar wat anders.

  7. #197
    scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Nou dag 5 maar weer afwachten kan nog steeds niks dan alleen kijken hoe me mijn en in storten
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

  8. #198
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

    Jullie kunnen in >>dit<< topic een update vinden over de stand van zaken.

    - BB_Skelril


    tja daar staat juist hetzelfde dan wat we al wisten, niks dus.

    Wat is het probleem?
    Wat doen jullie eraan.
    Waneer gaan jullie een update of zo plaseren.
    Waneer gaat de server dan stil voor die update.
    Waneer denken jullie het spel te kunnen later werken.
    Heeft het wel zin om nog te spelen want we zijn nu 4-5 dagen verder (en meer dan we zijn eraan bezig)(we kennen het probleem) komt er ook niet.
    Kunnen we avonturen starten.
    Is het vooral enkel of 2-3 speler avonturen (de enkele lijken veel minder problemen te hebben)
    Komt het kerstevent in gevaar?
    Kan ik straks met de iets drukkere periode wel inloggen?
    Is de forum wel online als we in de spits weer problemen krijgen
    Kunnen we straks tijdens de spits uberhaut nog wel inloggen?


    Dit kost je spelers en klanten skelril die het zouden aprecieren als je meer info gaf.

    sorry hoor en ik ben braaf geweest in de post denk ik maar het blijft een schande........

    antwoorden makker,antwoorden.....

    en niet van we zullen wel zien en we zijn er aan het werken he dat kan je na 4-5 dagen ook niet meer verantwoorden hoor....

  9. #199

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Dat er eens een probleem in deze game voorkomt heb ik geen probleem mee. Dat het paar dagen duurt om te maken ook geen probleem. Dat er nauwelijks of geen communicatie is vind ik ernorm frustrerend. We weten gewoon niks. Dit gaat toch geen weken duren hoop ik want zit vast met mijn avontuur en kan niks doen tsss.

  10. #200
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap dat het frustrerend is dat de problemen nog niet verholpen zijn. Onze technici werken met man en macht momenteel om de problemen te verhelpen, alleen kost dit soms wat tijd. Zodra ik meer informatie krijg van het team (hopelijk vandaag) zal ik jullie direct een update geven.

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.