Gesloten Onderwerp
Pagina 16 van de 23 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 18 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #151
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Ik heb op dit moment nog geen updates, wel wordt er aan gewerkt.
    Verder staat dit probleem voor zover ik weet los van de recente update.

    Bedankt voor jullie geduld. Ik zal jullie gedurende de dag op de hoogte houden.

    - BB_Skelril

  2. #152

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    wil best een avontuur starten om te proberen, maar zonder generaals die nog steeds gedeserteerd zijn met hun troepen is het toch lastig

    maar het zou inderdaad wel fijn zijn als er even gemeld werd óf er ondertussen al iets aan gedaan word

    lol het moment dat ik het type schrijft skelril ook zijn stukkie

    doe je best skelril ! we vertrouwen op jou !
    Laatst gewijzigd door imagic; 26-11-12 om 10:25.

  3. #153

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Op de chat werd gemeld dat we vooral op het forum de problemen moesten melden, bij deze:

    vrijdagmiddag (tijdstip niet meer bekend) heb ik Pirateneiland gestart. Mn generaals gestuurd (2 geharde, 1 veteraan, 3 normale) met units (geen idee meer welke aantallen, iig 107 xbow) en heb het avontuur door de bekende problemen niet kunnen voltooien, mn generaals zijn nog steeds foetsie (gedeserteerd ).

  4. #154

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    yup ,server overbelast ,heb al mails gestuurd via contact formulier maar zal het hier ook melden ,zelde met meerdere spelers in onze gilde ,je kunt het ook niet annuleren , affijn , de tijd van mijn avontuur (piraten eiland)is nu af gelopen
    maar zie niets terug komen ,ben benieuwd dus

  5. #155

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    vanaf het moment van de update kan ik niet meer Premiejager opstarten (server overbelast) oftewel hij laad de kaart niet.
    Premiejager is bij mij nog 6 uur en 30 min actief.

    Wat nu?

    Gr/Roy

  6. #156

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals gevraagd op de chat....
    Ik heb donderdag het avontuur 'zonen van het veld' opgestart en heb hier tot en met vrijdagmiddag in aangevallen en had de generaals klaargezet voor het laatste blok om vrijdagavond verder te gaan. Op vrijdag tussen 15.00 en 19.00 was ik niet thuis en toen ik daarna inlogde kon ik niet meer bij het avontuur komen er voor nog wel dus. Al mijn generaals staan in het avontuur.

    Hoop mijn generaals, mijn troepen en de EP en loot spoedig op mijn eilandje te zien. Succes met oplossen weet dat jullie je best doen!

  7. #157

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    mijn avontuur van wat ik vrijdag begonnen ben, premiejager, is over een half uur afgelopen en ik ben er na vrijdag niet meer geweest, ik hoop dat ik mijn leger en generaal wel terug krijg.

  8. #158

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Heb, volgens mij vrijdag, niet zeker, het avontuur "te paard" gestart. twee gewone generaals, plus een veteraan en m'n net nieuwe magere hein er op af gestuurd. Met het grootste deel van m'n beste troepen. Zondag is het avontuur afgelopen, tot nu toe niks gezien van m'n troepen.

  9. #159
    bollewit's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij hetzelfde, 22/11 gestart met te paard, 800 troepen + 2 generaals. Vrijdag klaar om het eiland vrij te spelen en er niet meer op kunnen komen. Zaterdag liep het avontuur af en vervolgens wacht ik nog op de troepen en de generaals. Alles ligt nu een beetje stil want ik kan geen soldaten meer maken, ik moet een put slopen om een mijn te maken, enz. Ik ga er van uit dat het opgelost wordt maar ik ga niet opnieuw voor 150 soldaten en 160 lange bogen sparen. Ik hoop ook dat het geen weken gaat duren

  10. #160

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Bij deze:

    Ik heb donderdagavond "stelen van de rijken" gestart met een vriend. Hij heeft 1 kamp verovert en is daarna weer vertrokken

    Ik heb mijn 4 generaals (3 normale en 1 magere hein) gestuurd met al mijn manschappen. Heb een stuk kunnen doen, toen logde ik opnieuw in op vrijdagavond en sindsdien kan ik niks doen. Mijn avontuur loopt nog tot vanavond, hoop dat het voor die tijd opgelost is!

    Daarbij zit ik al sinds zaterdag ochtend aan mijn limiet voor mijn bevolking, kan dus nu ook niks doen behalve grondstoffen sparen en sparen..

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.