Gesloten Onderwerp
Pagina 19 van de 23 EersteEerste ... 9 17 18 19 20 21 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    BB_Skelril, misschien is het een idee om een bericht met de status op de homepage te vermelden. Dat sommige spelers problemen hebben met inloggen en andere met het spelen van sommige onderdelen.... dan ligt je daarmee alle gebruikers in.... en niet alleen degene die in de verschillende berichten op het forum zoeken. Nu moet je zoeken naar een reactie van jouw in een forum thread om te weten dat er aan het probleem gewerkt wordt.

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Skelrill:quote/Ik ben de Community Manager, wat inhoud dat ik er voor ben om jullie te informeren /unquote
    Ik kan alleen maar de mensen die her en der klagen over het gebrek aan communicatie gelijk geven. Ik ben een geduldig mens, dat moet ook wel als je TSO speelt. Maar hoe moeilijk kan het zijn om aan te geven wat de stand van zaken is: een opsomming van de nu bekende problemen met hoe het ervoor staat en eventuele prognose wanneer de boel verholpen is op de nieuwspagina.Aangezien er te pas en te onpas nieuwe draadjes geopend worden over dezelfde onderwerpen is het ondoenlijk die door te spitten op antwoorden van BB.
    En nog steeds heb ik geen antwoord op mijn vraag: kunnen inmiddels wel nieuwe avonturen zonder problemen opgestart worden?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    @Qwerty
    Als je voor afgelopen vrijdag 18:00 uur geen adventure hebt gestart !!! Kun je gewoon adventures spelen. Indien je echter wel voor die tijd een adventure had gestart, heeft annuleren geen zin. Ook als de tijd verstreken is van die adventure, komen de troepen en generaals niet terug.

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor je re. Zoreander

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZoreanderNL Bekijk Berichten
    @Qwerty
    Als je voor afgelopen vrijdag 18:00 uur geen adventure hebt gestart !!! Kun je gewoon adventures spelen. Indien je echter wel voor die tijd een adventure had gestart, heeft annuleren geen zin. Ook als de tijd verstreken is van die adventure, komen de troepen en generaals niet terug.
    Er zijn al mensen die daar ook op vastgelopen zijn. gister ook weer paar die eerst wel konden spelen maar ook zijn vastgelopen..... zou risico dus nog niet nemen

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ben ook vastgelopen we kunnen alleen maar afwachten en zien wat er gaat gebeuren.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Settlers,

Jullie kunnen in >>dit<< topic een update vinden over de stand van zaken.

- BB_Skelril

scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Is nu bijna 6 uur neem aan dat ze nu naar huis zijn, en dat het vandaag ook niet word op gelost?
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    avonturen??? Kan inmiddels het spel niet eens is.
    Is er ongepland check bezig?

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas.... kom er momenteel ook helemaal niet in..... vraag me af wat er nu is *mis-gegaan*

*Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.
    We werken aan een oplossing voor dit probleem.
    YWil je niets missen?
    Volg ons op Twitter en Facebook.
    Het team achter The Settlers Online*

Ik heb me dit weekend aardig op de vlakte gehouden aangaande BB en de stand van zaken.... (aangezien ik zoiets had; dit zal maandag wel opgelost zijn als het Tech-team er is....) Inmiddels begin ik me op zijn minst zorgen te maken over de efforts die er gedaan worden en daarnaast de gebrekkige communicatie omtrent de oplossingen en de voortgang.
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 26-11-12 om 18:40.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten