Weet iemand of er inmiddels wel nieuwe avonturen gestart kunnen worden?
Weet iemand of er inmiddels wel nieuwe avonturen gestart kunnen worden?
ik heb zelf moederliefde gestart waar ik niet heen kan
gelukkig geen generaals gestuurd en over 24 min verloopt hij
krijgen we een igm als het weer "veilig" is om een avontuur te starten ?
niet iedereen kan op het forum namelijk daar zijn ook wat problemen mee
verder kunnen we niets dan wachten maar hoop dat het snel opgelost word en dat er op zn minst een beetje gecommuniceerd word naar de spelers
Ik kan alleen hopen dat de avonturen die nog kunnen op tijd wel doorgaan, scheelt me een hoop kaartstukken (stampende stier) die ik heb gekocht en ook nog een 700R en 400B die ik al heb opgeofferd
Zoniet dan pech...... maar me 3 generals, geharde en veteraan zou ik wel graag terug zien met me XB en E, want anders ben ik toch niet zo blij..... kost me dagen om weer te bouwen.....
Is er een manier omalleen de updates te lezen die gegeven worden.
vind het nu wel te belachelijk voor woorden dat er niets gecommuniceerd word naar de spelers
BB is gewoon een groot bedrijf met iedereen die het spel speelt als (potentiële) klanten
er zijn genoeg mensen die veel geld in het spel steken en ja dat is een eigen keuze maar zonder mensen die er geld in stoppen heb je helemaal geen spel
want net als elk bedrijf moet BB ook gewoon winst maken zo niet dan gaat de stekker uit een onderdeel niet anders als bij andere bedrijven
dan kan je op je homepage zetten dat het spel nog een beta is en in ontwikkeling is dat je dan een bug hier en daar tegen komt tot daar aan toe maar dit "probleempje" blokkeert heel het doel van het spel namelijk leger bouwen en op avontuur gaan om een hoger level te bereiken
op het moment dat ik er voor koos om geld aan het spel te besteden heb ik daar zelf voor gekozen maar wel voor het spel zoals het was en dat er dingen veranderen omdat het spel in ontwikkeling is iets anders als dat eigenlijk heel het spel geen zin meer heeft
op het moment dat er zoiets als dit gebeurd mag je toch op zn minst wel wat communicatie van een bedrijf richting haar spelers/klanten verwachten ?
Ckees ik snap je frustratie, maar we zijn op het moment bezig met zoeken van een oplossing en soms kan dit helaas wat tijd kosten. Ik probeer zo open mogelijk jullie toe te zijn, maar helaas heb ik simpelweg geen extra informatie op dit moment. Zodra ik meer weet dan zal dit direct op het forum komen te staan.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Ik zal ook maar mijn probleem melden.
Ik kan vanaf vrijdag helemaal niet inloggen, heb van alles geprobeerd om plugins goed te zetten, maar dit mocht niet baten.
Hierdoor heb ik dus een hoop grondstoffen misgelopen, dagelijkse beloningen, kans op avonturen etc.
Hoop dat jullie snel met een oplossing komen, succes.
Gr Bjorn
heey skelrill
het is ook zeker niet tegen jou bedoeld heb er respect voor dat je zelf je vrije weekend bezig bent geweest om mensen dingen uit te leggen
maar verder zijn we 3 dagen verder sinds het laatste bericht van jou op de homepage en kan jij ook niets meer dan iedereen rustig proberen te houden
jij krijgt blijkbaar ook niet veel door gecommuniceerd het enige wat we horen is we zijn ermee bezig maar verder is er niets bekend
ik neem aan dat ze er in het weekend ook gewoon aan gewerkt hebben wat ik niet meer dan normaal zou vinden dan zou er inmiddels toch wel iets bekend zijn
dat het probleem nog niet opgelost is dat merken we allemaal maar verder weet je niets
nogmaals het is niet persoonlijk tegen jou maar vind het van BB uit gewoon belachelijk