Gesloten Onderwerp
Pagina 14 van de 23 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 16 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Jongens doe toch lekker kalm, mijn missie te paard loopt over 4 minuten af en ik ben ook geen enkele keer naar het avontureneiland kunnen gaan. Zie wel hoe het opgelost gaat worden.........

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZoreanderNL Bekijk Berichten
    Nu het blijkt dat je wel nieuwe adv kunt starten zonder problemen...weet iemand of het helpt als je je openstaande adv annuleert.Kan je dan wel weer nieuwe adv doen ?
    Is reeds geprobeert, maar levert hetzelfde probleem vervolgens op met volgende.... en je generaals komen niet terug van eerste die geannuleerd is

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn 4 generaals (1 normale en 3 geharde) komen ook nog steeds niet terug met troepen

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    kom op dit moment zelfs helemaal niet meer online volgens mij wordt het alleen maar erger

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Resultaat van het weekend:

1 avontuur foetsie (zonder ook maar 1 kampje verslagen te hebben)
    3 generaals foetsie
    1200 troepen foetsie

Zou graag op korte termijn horen hoe dit opgelost gaat worden en welke oplossing dit gaat zijn.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan ook niet inloggen, er staat: problemen in deze zone, server gecrashed.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roodstaart Bekijk Berichten
    @imagic; afgezien van het BETA of niet BETA verhaal; ook voor die gasten is het weekend; het is een in principe niet betaalde game (je kunt kiezen om te betalen; maar zonder dit heb je ook alle functies). Het is dus meer dan logisch dat er geen 24/7 support is.

Bij vorige issues van deze game zijn ze ook opgelost; dus het zal heus wel goed komen; is het niet vandaag; dan is het wel morgen of overmorgen. (hoezeer dit ook balen is voor de mensen die erdoor vast zitten; kijk ook naar de voordelen:

- je kunt je pakhuis laten vollopen
    - je kunt je legers verder uitbouwen
    - handel zat (munten binnenhalen)
    - upgraden zonder dat je er last van hebt dat de productie van je troepen voor de avonturen niet door kan gaan

Ieder voordeel heeft zijn nadeel... en andersom

Ik ga er ook wel vanuit dat het goedkomt hoor roodstaart, en inderdaad heeft ieder voordeel zijn nadeel, het is jammer als ik moerasheks niet af kan maken ( moest nog maar 1 wave sturen ) maar dat vind ik het ergst niet. wat extra settlers op voorraad maken ect , allemaal harstikke leuk, maar wat als ze straks beslissen om een rollback te maken ? iedereen terug naar de settings zoals ze er waren vóór de bug ? dit gebeurd niet vaak maar als ze hun databases op orde hebben ( hoop ik ) is dit wel een erg reële mogelijkheid en heb je dus alles ook nog een keer voor niks gedaan en word je 2x gepakt. Door te betalen, wat inderdaad een keuze is support je de ontwikkeling van de game, dan mag je ook verwachten dat dat gedaan word als betalende speler. oplossing : updates en dergelijke aan het begin van de week uitvoeren en niet op vrijdag. dan kan je er nog de hele week aan sleutelen.

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Na veel pogingen om met Google Chrome het spel te starten en steeds op de melding onderhoud uit te komen, is het in één keer via de oude krakkemikkige Internet Explorer gelukt. Wellicht dat het voor anderen ook nut heeft om via verschillende browsers proberen in te loggen.

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nightmare- Bekijk Berichten
    Lamzakken zijn het, het is voor mij ook weekend?? laat me niet lachen he,miljoenen firma is het en dan kunnen ze net 1 manneken per server zetten die waarschijnlijk ergens in de bergen in india zit...die dan niks weet en niks kan... het is voor mij ook weekend... man man man ,klant is koning kennen ze deze dagen niet meer.Als je service naar de klant stilligt moet je er aan werken mannen,dat moeten zo veel mensen in de wereld.maar ja ze betalen toch wel weer voor edelsteentjes.
    Skelril als je alleen mag dansen als een popje naar wat de grote jongens zeggen zeg dan liever dat er niks van support is he...

1 woord: schande

het is voor mij ook weekend lol.... zoiets als antwoord naar klanten toe heb ik nog nooit gelezen.....het is bijna om te lachen man....of bijna triestig...
    Hey,

Ik ben de Community Manager, wat inhoud dat ik er voor ben om jullie te informeren met nieuwe updates e.d. of jullie suggesties en/of klachten bekend te maken bij de devs etc. Normaal gesproken ben ik dus alleen aanwezig doordeweeks, maar omdat ik ook snap dat dit probleem lastig voor jullie is probeer ik ook (ja, in mijn vrije tijd) aanwezig te zijn om antwoorden/klachten/problemen nog te beantwoorden. Helaas kan ik dit probleem niet zo 1, 2, 3 zelf verhelpen, daar hebben we onze server technici voor, waar voor ik tot vrijdag laat in de nacht online ben gebleven om mensen op de hoogte te houden.

Verder heb ik helaas nog steeds geen extra informatie, maar ik ga er vanuit dat we voor alle gedupeerde spelers met een goede oplossing komen.

Ik vind het overigens zeer belangrijk om open te zijn naar jullie toe over dit soort problemen, dus zodra ik meer informatie heb zullen jullie de eerste zijn die hier van op de hoogte zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

- BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 25-11-12 om 19:29.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Skelril, mijn complimenten over hoe je met de kritiek omgaat. Ik hoop dat iedereen snapt wat jou rol is in dit hele gebeuren. Bedankt voor je inzet ( Ook al hoef je dat niet te doen ).

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten