Jongens doe toch lekker kalm, mijn missie te paard loopt over 4 minuten af en ik ben ook geen enkele keer naar het avontureneiland kunnen gaan. Zie wel hoe het opgelost gaat worden.........
Jongens doe toch lekker kalm, mijn missie te paard loopt over 4 minuten af en ik ben ook geen enkele keer naar het avontureneiland kunnen gaan. Zie wel hoe het opgelost gaat worden.........
Mijn 4 generaals (1 normale en 3 geharde) komen ook nog steeds niet terug met troepen
kom op dit moment zelfs helemaal niet meer online volgens mij wordt het alleen maar erger
Resultaat van het weekend:
1 avontuur foetsie (zonder ook maar 1 kampje verslagen te hebben)
3 generaals foetsie
1200 troepen foetsie
Zou graag op korte termijn horen hoe dit opgelost gaat worden en welke oplossing dit gaat zijn.
Ik kan ook niet inloggen, er staat: problemen in deze zone, server gecrashed.
Ik ga er ook wel vanuit dat het goedkomt hoor roodstaart, en inderdaad heeft ieder voordeel zijn nadeel, het is jammer als ik moerasheks niet af kan maken ( moest nog maar 1 wave sturen ) maar dat vind ik het ergst niet. wat extra settlers op voorraad maken ect , allemaal harstikke leuk, maar wat als ze straks beslissen om een rollback te maken ? iedereen terug naar de settings zoals ze er waren vóór de bug ? dit gebeurd niet vaak maar als ze hun databases op orde hebben ( hoop ik ) is dit wel een erg reële mogelijkheid en heb je dus alles ook nog een keer voor niks gedaan en word je 2x gepakt. Door te betalen, wat inderdaad een keuze is support je de ontwikkeling van de game, dan mag je ook verwachten dat dat gedaan word als betalende speler. oplossing : updates en dergelijke aan het begin van de week uitvoeren en niet op vrijdag. dan kan je er nog de hele week aan sleutelen.
Na veel pogingen om met Google Chrome het spel te starten en steeds op de melding onderhoud uit te komen, is het in één keer via de oude krakkemikkige Internet Explorer gelukt. Wellicht dat het voor anderen ook nut heeft om via verschillende browsers proberen in te loggen.
Hey,
Ik ben de Community Manager, wat inhoud dat ik er voor ben om jullie te informeren met nieuwe updates e.d. of jullie suggesties en/of klachten bekend te maken bij de devs etc. Normaal gesproken ben ik dus alleen aanwezig doordeweeks, maar omdat ik ook snap dat dit probleem lastig voor jullie is probeer ik ook (ja, in mijn vrije tijd) aanwezig te zijn om antwoorden/klachten/problemen nog te beantwoorden. Helaas kan ik dit probleem niet zo 1, 2, 3 zelf verhelpen, daar hebben we onze server technici voor, waar voor ik tot vrijdag laat in de nacht online ben gebleven om mensen op de hoogte te houden.
Verder heb ik helaas nog steeds geen extra informatie, maar ik ga er vanuit dat we voor alle gedupeerde spelers met een goede oplossing komen.
Ik vind het overigens zeer belangrijk om open te zijn naar jullie toe over dit soort problemen, dus zodra ik meer informatie heb zullen jullie de eerste zijn die hier van op de hoogte zijn.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
- BB_Skelril
Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 25-11-12 om 19:29.
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Skelril, mijn complimenten over hoe je met de kritiek omgaat. Ik hoop dat iedereen snapt wat jou rol is in dit hele gebeuren. Bedankt voor je inzet ( Ook al hoef je dat niet te doen ).