Gesloten Onderwerp
Pagina 12 van de 23 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 22 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scar Bekijk Berichten
    Dat hoop ik ook heb het zelfde probleem
    ik had 12 generalen op pad, en 2500 eenheden , heb inmiddels het avontuur afgebroken, om te kijken of ze terug komen, maar niet dus
    kreeg de melding, server overbelast, het avontuur is weg ( in iedergeval uit beeld) nu maar afwachten of mijn eenheden terugkomen
    mooi balen is dat

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    kan nog steeds niet in me avontuur... lukt t al een beetje met t ontraffelen van het probleem?

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    snik, mijn eerste avontuur en meteen laat ik de hele server vastlopen en nu zijn mijn 2 generaals ook ineens gedeserteerd lijkt wel, ik zie ze in ieder geval niet meer. Goed personeel is slecht te vinden blijkt maar weer.

Mocht je ze ergens tegenkomen BB_Skelril dan zou ik ze graag weer terugwillen

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    00:23 en kan nog steeds niet bij mijn avontuur....

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Dit probleem blijft maar duren. Ik kan ook niet in mijn avontuur misdadigers met 5 generaals. Het lijkt erop tot ze allemaal weekend hebben. Komt geen info of oplossing.
    Dacht tot deze fantastische game 24/7 beschikbaar was. Helaas.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ook voor mij dus; kan er niet in !!
    Mijn eerste avontuur had ik net gestart en 3 dagen voor de premiejager leek mij ruim voldoende en dan dit.
    Gelukkig heb ik maar 1 Generaal gestuurd en kan dus gewoon verder met die andere maar zoals milty al eerder zei:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door milty1 Bekijk Berichten
    Niets irritanter dan een klok op je scherm de tijd zien laten weglopen en er niets tegen kunnen doen!
    Ik ga ervan uit dat dit avontuur natuurlijk opnieuw kan worden opgestart.

Mvg Willie W

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    pfff ik ben toch niet alleen als ik al die commentaren lees, ale, nu maar afwachten tot maandag dan kunnen we allemaal verder

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Geen feedback, geen wijziging, niets.... Zelfs BB_Skelril kan niet aan informatie komen. M.a.w. Bij BB dachten ze, laten we na zo'n grote update de medewerkers beloven dat ze het weekend niet voor servicing/bugs hoeven terug te komen... pffft

En daar ook nog eens slecht over informeren en de mensen maar laten checken of het al werkt of niet. Ben eerlijk en zeg tegen iedereen met problemen dat ze maar moeten wachten tot maandag. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik hoop wel dat m'n generaals terugkomen en dat ik het avontuur terugkrijg, niet een paar dagen verlenging erbij, daar heb ik niets aan. Ik kan alleen in het weekend spelen.

</rant>

Goed.. uitgeraasd.. koffie drinken en ander spelletje zoeken...

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als de avonturenteller wordt stilgezet tot het probleem is opgelost dan zal dat voor veel mensen een goede oplossing zijn. Anders zullen er heel veel mensen compensatie willen.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    de duitste "pünktlichkeit" is inderdaad weer eens ver te zoeken, net als andere duitse bedrijven met online spellen zal het ze een worst wezen of er een hoop mensen geirriteerd zijn.

@ BB_Skelril, kan je misschien proberen dat als je duitse (en veel mindere ) collega's weer eens een update verzinnen dat ze deze áltijd in het begin van de week uploaden, dan kunnen ze er nog aan werken want ervaring leert dat een update nóóit zonder bugs is. Jij word nu voor de nederlandse community te kakken gezet door ze omdat ze zelf te lam zijn om eraan te werken, zoals ik vrijdag al had geschreven ergens. Zij maken er een zooitje van en jij bent er de dupe van, dat gunt niemand jou hier denk ik zo !

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten