Gesloten Onderwerp
Pagina 10 van de 23 EersteEerste ... 8 9 10 11 12 20 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Vol goede moed net weer opgestart maar helaas het probleem is nog steeds niet verholpen. Ben benieuwd hoe ze de mensen tegemoet gaan komen.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ook hier nog geen verbinding... wel lastig, mijn halve leger staat nu ergens waar ik er niet bij kan...

ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

kan dus niks ermee , word dit wel vergoed ?

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat lopen we toch allemaal gelijk weer over vergoedingen te mopperen...Je kan toch lkr je voorraden optoppen zo

Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Helemaal mee een ZoreanderNL; Iemand nog 127k water kopen.

Mensen maak van de nood een deugd....

Kreeg net overigens een vreemd bericht toen ik een eiland van een vriend (offline) bezocht:

*je hebt een Ban gekregen; neem contact op met support*

Opnieuw ingelogd; alles werkt weer; maar blijkbaar kun je geen eilanden van Offline vrienden bezoeken...!?
    Laatst gewijzigd door Roodstaart; 24-11-12 om 13:40.

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn anders nog veel mensen die niet hun avonturen kunnen afronden terwijl de tijd wel doortikt. Ik kan er al 24 uur niet in en met mij vele anderen. Straks verloopt de tijd en ben je je avontuur kwijt en ook de troepen die je al hebt gebruikt. Ik denk dat je dan wel recht hebt om over vergoeding te praten, op zijn minst van het avontuur zelf. Kun je mopperen noemen, maar ik vind dat niet meer dan normaal.

Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het is inderdaad vervelend, maar aan de andere kant heb ik in de tussentijd zoveel troepen aan kunnen maken, dat ik (als alles weer werkt) wel 10 avonturen probleemloos achter elkaar kan voltooien . Moet je mij straks eens level up zien gaan!! yayyyyy XD

Mensen, de avonturen staan stil, maar het leven gaat gewoon door hoor
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 24-11-12 om 14:01.

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ben het opzich wel met je eens roodstaart maar zal het wel jammer vinden als de tijd afgelopen is van het avontuur dat ik met 300 kaartstukken gekocht hebt

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ja goodspel, dat heb ik ook. Stampende Stier gekocht en moet alleen laatste aanval nog.... oftewel 300 kaarstukken en 700R en 400B... en al die loot die je mis loopt. Is flink zuur, maar aan andere kant ook maar een spel. Ga er gewoon vanuit dat BB het goed oplost en die doen dit ook niet met opzet

Is iets wat in toekomst ook nog altijd weer een keer kan gebeuren, maar we hopen uiteraard van niet

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt erop dat sommige avonturen wel werken (Premiejager, Oude Vrienden) maar andere avonturen niet (Misdadigers, Victor). Ongeacht tijdstip van starten.

@Roodstaart: als je iemand bezoekt en je krijgt die melding van een ban, dan is de persoon die je bezocht gebanned door de admins.
    Is idd verwarrend omdat je allereerst denkt dat je het zelf bent aangezien je er ook afgegooid wordt, maar degene die je bezoekt is dus geblokkeerd.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten