Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 23 EersteEerste ... 6 7 8 9 10 18 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds niets...

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nog steeds niets. Probleem duurt nu 11 uur

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan helaas nog steeds niets meer zeggen dan wat ik de gehele dag al zeg. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk wat meer informatie heb voor jullie.

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    kan nog steeds me avontuur niet hervatten moet nog 1 kasteel in stelen van de rijken en voor de rest alles verslagen en kom er gewoon niet in zodra ik naar het avontuur ga zegt die: SERVER OVERBELAST VERVERS CLIENT!

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    kunnen jullie niet de klok van de avonturen die aanstaan zolang stil zetten? en het liefste ook het aantal uur terug draaien dat we al verloren hebben..
    mijn avontuur heeft nog maar 18 uur en ik zal morgen (als het dan al werkt) waarschijnlijk geen mogelijkheid hebben om dit af te maken..

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik ga maar 1 woord zeggen... ZUCHT

Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

Nog steeds niet...

Hopelijk wordt er in het weekend wel aan het probleem gewerkt.

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roman_Daffy Bekijk Berichten
    Garmi en dondar, ik weet niet met welke browser jullie spelen, maar je geschiedenis (cookies) wissen wil wel eens helpen. Bovendien blokkeerde een onbekende plugin bij mij de boel bij Chrome. Die heb ik bij e instellingen uitgeschakeld en hoppa, het werkte weer.
    Moeite van het proberen waard ?

En die server-problemen zijn inderdaad vervelend bij die avonturen, hoe langer het duurt hoe vervelender het wordt ivm verlopen van de avonturen.
    Ik vindt het ook erg stil van de kant van de MOD's (ik ben ook een betalende klant)

Iemand enig idee welke plugin hier bedoelt kan worden, en of hoe ik er achter kom welke dit zou kunnen zijn.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Skelrill,
    Kun je ons wel vertellen of er ook in het weekend aan wordt gewerkt? of dat we gewoon tot maandag moeten wachten?
    scheelt al hoop ergenrnis als je weet dat het gewoon wachten is tot maandag..... beetje duidelijk is altijd lekker. Is techniek/software en kan wel eens mis gaan

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    zaterdag 09:30 nog steeds geen verbinding met avontuur

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten