Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 23 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 14 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #31
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb helaas nog geen verdere informatie over dit probleem.
    Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.

    Onze excuses voor het ongemak.

    - BB_Skelril

  2. #32

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    nou ik word hier niet vrolijk van, niet alleen servers die overbelast lijken te zijn
    maar de handel doet ook niet wat die doen moet, ik bied 1000 marmer tegen 3000 vis dat doe ik 3 keer, niks te zien op het overzicht, maar kost me wel 9 goud,
    goud en 3000 marmer weg, en geen vis


    correctie hierop,
    het is wel verkocht, stond dus niet in het overzicht verkopen maar staat dus wel in het overzicht geschiedenis
    mijn visjes zwemmen inmiddels rond
    Laatst gewijzigd door cecile; 23-11-12 om 18:32.

  3. #33
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Ook het bezoeken van andere eilanden (mensen die offline zijn) lijkt momenteel problemen te geven.

    Gr. Rood

  4. #34

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Nog steeds geen mogelijkheid het avontuur te bezoeken......

    Groetels Steffi

  5. #35
    Julius-Civilis's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    nou ik word hier niet vrolijk van, niet alleen servers die overbelast lijken te zijn
    maar de handel doet ook niet wat die doen moet, ik bied 1000 marmer tegen 3000 vis dat doe ik 3 keer, niks te zien op het overzicht, maar kost me wel 9 goud,
    goud en 3000 marmer weg, en geen vis


    correctie hierop,
    het is wel verkocht, stond dus niet in het overzicht verkopen maar staat dus wel in het overzicht geschiedenis
    mijn visjes zwemmen inmiddels rond
    Dit gebeurt regelmatig. Heel vaak zie ik dingen die ik te koop aanbied niet terug in het schermpje, maar ze worden wel gewoon verkocht. Waarschijnlijk komt dat omdat ik meestal tot wel 10 aanbiedingen tegelijk heb lopen en het handelssysteem er een beetje moeite mee heeft om dat correct weer te geven.

    't is een beetje offtopic, dus als meer mensen hier last van hebben kunnen we beter een nieuw onderwerp hierover starten.
    Laatst gewijzigd door Julius-Civilis; 23-11-12 om 18:46.

  6. #36

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    grrr ik ben bij kamp 6 van piraten eiland , nu kan ik er niet meer heen wat een ellende !
    tijd tikt door en er zijn al aardig wat troepen door gegaan .....hoop dat dit snel en correct wordt opgelost !

  7. #37

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Gezellig om 15:00 na lang sparen het eerste grote avontuur de Duistere Priesters gestart om samen met een vriend deze te gaan doen, natuurlijk direct mijn 2 generaals met troepen weg gestuurd. Wanneer is het opgelost en kan ik dan opnieuw het avontuur beginnen op een voor mij gunsitg tijdstip?! Niets irritanter dan een klok op je scherm de tijd zien laten weglopen en er niets tegen kunnen doen!

  8. #38

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    hm mijn zonen op het veld voelen zich ook heel alleen, moet nog het laatste blok.... erg zuur dit..

  9. #39

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    jammer jammer daar gaat mijn zuurverdiende "moerderliefde"had zelfs verbeterd trainingsplan ingezet..maar soldaatjes kunnen geen kant op.
    Avontuur weg, verbeterd trainsplan weg...

  10. #40

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Hmm maar jullie kunnen allemaal wel op de server. Ik kom er niet eens op?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.