Gesloten Onderwerp
Pagina 22 van de 23 EersteEerste ... 12 20 21 22 23 LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #211

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Goedemiddag,

    Ik heb idd mijn legers terug, maar ben manschappen ( en daarmee de nodige kosten) kwijt, avontuur kwijt en de evt gronstoffen die ik daarmee kon verdienen dus ook niet ontvangen.En dan heb ik het nog niet over "verbeterd trainingsplan"ect die ik heb gebruikt tijdens avontuur.

    Ik wil niet zeuren, maar ik ben er wel flink bijinn geschoten. Jammer dat hier niet naar gekeken is.

  2. #212
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Voor gemiste avonturen e.d. die te maken hebben met de problemen van vrijdag kun je het beste contact opnemen met het ondersteuning team.

    - BB_Skelril

  3. #213

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Maar al met al kunnen we het allemaal nog niet echt stabiel noemen he ? Gilde chat heeft nog truuk nodig, nieuwe missie die maar blijft komen, spel freeze , lag etc...
    Wat zijn daar de plannen voor ? Ik speel al vanaf het begin op deze server, maar het begint nu toch echt irritant te worden..

  4. #214
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    We kunnen helaas niet alles tegelijkertijd oplossen. Daarom hebben we eerst een van de grotere problemen op de NL wereld opgelost, en wordt er daarnaast hard gewerkt om ook de andere problemen op te lossen. We hebben eerder op de avond al wat extra informatie gepost op het forum, wat >>hier<< te vinden is.

    - BB_Skelril

  5. #215
    scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Voor gemiste avonturen e.d. die te maken hebben met de problemen van vrijdag kun je het beste contact opnemen met het ondersteuning team.

    - BB_Skelril
    FF wat positiefs ik heb me avontuur terug gekregen na maar 1 mailtje dank.
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

  6. #216

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik wordt er net uitgegegooid en kan nu het spel niet meer starten... als ik start zegt ie na het laden weer dat de verbinding met de server verbroken is..... is er soms een plotseling onderhoud???? of zit mn spel weer vast waardoor ik weer 4 dagen niet kan inloggen....

  7. #217
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hiermee kan je het beste contact opnemen met het ondersteuning team, hun zullen je beter kunnen helpen met technische problemen.

    - BB_Skelril

  8. #218

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik geef t gewoon op....

  9. #219
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals eerder aangegeven zal het ondersteuning team moeten helpen bij technische problemen, ik heb hier helaas niet de mogelijkheid voor.

    - BB_Skelril

  10. #220

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Dat begrijp ik BB_Skelril, ik neem dat ook zeker jouw niet kwalijk Ik ben zelf ontwikkelaar van webapplicaties... ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn eerste lijns support te moeten verlenen. Het voordeel wat ik heb is dat ik wel ook zelf problemen technisch kan oplossen en indien nodig kan doorzetten. Ik hoef nooit iemand door te verwijzen naar een ander loket.

    Het is meer dat ik dergelijk problemen, niet vind passsen bij een Beta test, maar meer bij en Alpha test. Ik heb 4 dagen niet kunnen inloggen, maar tenzij ik een issue inschiet bij helpdesk krijg ik hiervoor geen enkele compesatie. Ik heb gisteren een avontuur gekocht met edelstenen, die was ik aan t doen en hij loopt weer vast. En nu moet ik me bij een loket gaan melden om daar iets aan te laten doen. Als je zulke grote problemen hebt zoals afgelopen weekend, dan verwacht ik algemen regelingen om dat te compenseren. Als mijn inlog vastloopt en ik na 12 uur nog steeds kan inloggen verwacht ik dat aan de andere kant van de lijn ook gedetecteerd wordt. Ik moet niet hoeven melden dat ik niet meer kan inloggen. Dat moeten zei ook kunnen zien.

    Ik speel een spel voor de lol, niet om steeds bug reports te moeten doen. Beta testen hoor bij iets bij productie klaar is, maar nog getest moet worden. Dit product is vol in ontwikkeling, test werkzaamheden heten dan alpha testing. Daarvoor zou je (mijn inziens) niet aan kunnen/mogen verdienen, dus niks verkopen.

    Bovendien lijkt niet alleen het product in alpha fase, maar ook de organisatie, de afhandeling van de storingen was (in mijn ogen) erg amateuristisch. Dit biedt mij dan ook weinig perspectief dat dit bij een volgende grote storing beter zal gaan. Een spel spelen met storingen, daar is geen lol aan. En ik speel graag spelletjes voor de lol.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.