Gesloten Onderwerp
Pagina 21 van de 23 EersteEerste ... 11 19 20 21 22 23 LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #201

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Zometeen zal er een nieuwe update plaats vinden. Verhelpt dit ook de avonturenproblemen??

  2. #202
    scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Ik snap dat het frustrerend is dat de problemen nog niet verholpen zijn. Onze technici werken met man en macht momenteel om de problemen te verhelpen, alleen kost dit soms wat tijd. Zodra ik meer informatie krijg van het team (hopelijk vandaag) zal ik jullie direct een update geven.

    - BB_Skelril

    Probleem is toch opgelost als jullie terug gaan voor de update met een back-up? Iedereen blij en jullie kunnen rustig het probleem zoeken en wij kunnen weer verder met spelen dan.
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

  3. #203
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas is het niet zo simpel als even terug zetten scar ;-).
    Verder zal het onderhoud helaas nog niet de problemen met de avonturen verhelpen, maar we zijn nog steeds druk bezig met het zoeken van een oplossing voor dit probleem.

    - BB_Skelril

  4. #204
    scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Ben blij dat me troepen weer terug kommen na 4 dagen op kroegen tocht te zijn geweest denk ik?

    Maar nu ben ik wel me avontuur kwijt krijgen we die mss ook nog terug?
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

  5. #205
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Iedereen kan met een gerust hart zijn avonturen weer starten. Het onderhoud heeft de problemen met de avonturen verholpen. Je vermiste generaal + leger zullen zich na een korte reis weer op je thuis eiland bevinden.

    Ik zal in de loop van de avond met verdere informatie komen.

    - BB_Skelril

  6. #206
    scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    We wachten in spanning af (is net sinterklaas avond)

    Dank vast
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

  7. #207

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Beste,

    Sinds vanmiddag krijg ik de melding: 'Initialisatie serverzone mislukt' -De aangevraagde zone kon niet worden opgestart. Neem contact op met onze klantenservice-

    Ook de website en het forum laden erg traag.

    Is hier iets over bekend?

  8. #208
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer je browser cache te legen en een andere browser te gebruiken, mocht dit niet helpen neem dan zoals daar staat beschreven contact op met het ondersteuning team via onze website (http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning).

    Verder kan het zijn dat de website sloom laadt op het moment, dit komt door de grote hoeveelheid bezoekers.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 27-11-12 om 21:13.

  9. #209

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    wanneer zijn de verbindingsproblemen opgelost ik wil weer kunnen spelen, of blijft de server overbelast....jammer?

  10. #210

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    website idd ontzettend traag 30sec voor het laden van een incomplete pagina... forum ook.... startpagina is ook leuk waar bij mij alleen staat:

    "Problemen met avonturen opgelost" verder geen tekst of andere berichten...

    nou als mij 1 ding duidelijk is, dan is t wel dat de problemen (voorlopig) nog zeker niet zijn opgelost.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.