Gesloten Onderwerp
Pagina 13 van de 23 EersteEerste ... 3 11 12 13 14 15 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #121
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Lamzakken zijn het, het is voor mij ook weekend?? laat me niet lachen he,miljoenen firma is het en dan kunnen ze net 1 manneken per server zetten die waarschijnlijk ergens in de bergen in india zit...die dan niks weet en niks kan... het is voor mij ook weekend... man man man ,klant is koning kennen ze deze dagen niet meer.Als je service naar de klant stilligt moet je er aan werken mannen,dat moeten zo veel mensen in de wereld.maar ja ze betalen toch wel weer voor edelsteentjes.
    Skelril als je alleen mag dansen als een popje naar wat de grote jongens zeggen zeg dan liever dat er niks van support is he...


    1 woord: schande

    het is voor mij ook weekend lol.... zoiets als antwoord naar klanten toe heb ik nog nooit gelezen.....het is bijna om te lachen man....of bijna triestig...

  2. #122

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Nou nou, de wereld eindigt niet hoor...Er zijn nog andere dingen in het leven
    Als je dan kwaad wilt zijn ( Het is een Beta he? ) doe het dan op de juiste mensen.

  3. #123
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Alsof je hier compleet uitleven enige vorm van hulp bied?! Iedereen die hierdoor is geraakt baalt ervan....
    Reken maar dat ze bij BB/ Ubi ook balen.... normaal wordt er in een weekend meer omgezet... aangezien meer mensen online zijn

    Het komt vast wel goed; of dat vandaag is of in de loop van de week... geen idee; maar het heeft geen zin je onnodig pissig te maken hier; lost niets op.

    *het is maar een spelletje* dat ook nog eens BETA is...

    Ga lekker een stuk wandelen... of een koopzondag bezoeken.... ooit komt het goed

  4. #124

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    dat beta-gemekker van sommige, alles kan omdat het een beta is ? denk na ! als iets een beta is moet je er juist bovenop zitten om eventuele problemen gelijk te verhelpen, je beta testers zijn namelijk je beste reclame óf je slechtste en hoelang kan je iets beta houden ? De enige reden om ee nspel beta te noemen bij ontwikkelaars is dat ze zich niet elke drie minuten hoeven te verontschuldigen dat er zo veel fouten in een spel zitten ( in het algemeen hé, niet alleen hier ) maar beta kan nooit een excuus zijn om maar een aantal dagen niks te doen en je nederlandse support een fabeltje te vertellen om de community rustig te houden.

    Q roodstaart, als ik geen longontsteking had en nog in de buurt van het strand woonde dan was ik nu inderdaad 'lekker' aan het wandelen, heerlijk om met zon storm aan het strand te lopen

  5. #125
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    @imagic; afgezien van het BETA of niet BETA verhaal; ook voor die gasten is het weekend; het is een in principe niet betaalde game (je kunt kiezen om te betalen; maar zonder dit heb je ook alle functies). Het is dus meer dan logisch dat er geen 24/7 support is.

    Bij vorige issues van deze game zijn ze ook opgelost; dus het zal heus wel goed komen; is het niet vandaag; dan is het wel morgen of overmorgen. (hoezeer dit ook balen is voor de mensen die erdoor vast zitten; kijk ook naar de voordelen:

    - je kunt je pakhuis laten vollopen
    - je kunt je legers verder uitbouwen
    - handel zat (munten binnenhalen)
    - upgraden zonder dat je er last van hebt dat de productie van je troepen voor de avonturen niet door kan gaan

    Ieder voordeel heeft zijn nadeel... en andersom

  6. #126

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    @Roodstaart Mijn nadeel is dat me troepen en populatie al helemaal vol zit
    maar bz en settlers op voorraad is dan weer het voordeel haha

    Laten we gewoon nog 24uur wachten en vermoed dat er dan zeker wel een oplossing/duidelijke mededeling is daar iedereen weer aan het werk is bij BB.

  7. #127

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    het beta verhaal vind ik ook maar een schuilnaam en daar kun je niet steeds achter schuilen

    Er zit een bug in de gilde aanmelding en in de premie jager missie
    Waarneer wordt dit opgelost
    Ik ben nu juist eindelijk met die premiejager bezig over juist een paar uur moet deze klaar zijn
    Als ik dit niet haal ben ik dan ook de missie kwijt of krijg ik van de the settlers in de beta vorm een nieuwe missie kado?

    Graag hoor ik van de makers hier een antwoordt op

    Gegroet
    King

  8. #128

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Nu het blijkt dat je wel nieuwe adv kunt starten zonder problemen...weet iemand of het helpt als je je openstaande adv annuleert.Kan je dan wel weer nieuwe adv doen ?

  9. #129
    ghosttown6's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    40
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZoreanderNL Bekijk Berichten
    Nu het blijkt dat je wel nieuwe adv kunt starten zonder problemen...weet iemand of het helpt als je je openstaande adv annuleert.Kan je dan wel weer nieuwe adv doen ?
    mijn vraag ook , kijk dat sommige problemen niet direct opgelost kunnen worden "fair enough" maar een beetje duidelijkheid met wat te doen voor getroffen spelers( en dat zijn er zo te zien heel wat) zou wel prettig zijn

  10. #130

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    hoi daggie,

    zijn jou eenheden inmiddels terug?
    ik zit met hetzelfde verhaal! die van mij zijn dus nog niet terug !

    gr Cécile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daggie Bekijk Berichten
    hier nog een probleempje erbij
    vannacht is mijn avontuur afgelopen en helaas dus niet kunnen afmaken
    maar nu komen mijn generaals met troepen niet terug
    erg lastig spelen zonder leger
    maar we wachten gewoon maar even af

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.