Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 23 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 19 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #81
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    9.34

  2. #82

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dondar Bekijk Berichten
    Iemand enig idee welke plugin hier bedoelt kan worden, en of hoe ik er achter kom welke dit zou kunnen zijn.
    Deze plugin heet ook zo als je in de instellingen van Chrome kijkt. "Onbekende plugin". Er zullen vast wel techneuten zijn die er meer van weten.

    En het probleem waar dit draadje over gaat begint toch wel heeeeeeeeeel erg irri te worden, de ontwikkelaars lekker weekend aan het vieren of zo?
    Is toch vreemd dat je een spel 24-7 aanbied en dan bijvoorbeeld ook de support in het weekend sluit? (immers ma-vr 09:00 tot 19:00)

    Ik ben benieuwd hoe de "verknalde" avonturen gecompenseerd worden.
    Laatst gewijzigd door Roman_Steffi; 24-11-12 om 10:15.

  3. #83

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    jah, of de misgelopen dagelijkse beloning, grondstoffen omdat mijnen uitgeput zijn, avonturen die ik nu niet had kunnen zoeken met ontdekkingsreizigers, etc.

  4. #84

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Het schijnt zo te zijn dat mensen die gister na 18:00u een avontuur gestart zijn deze wel kunnen spelen. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen en erbij zetten welke avontuur zij gestart zijn?
    Thnx!

  5. #85

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn dat niet 2 verschillende problemen? Sommigen kunnen überhaupt niet inloggen, anderen kunnen wel inloggen maar niet naar hun avontuur..

    Maar zelfs als je ingelogd bent is het spelen dramatisch...de gildechat die pas na een truukje weer tevoorschijn komt, de 'nieuwe missie' die maar blijft komen, het constante 'freezen' van het beeld.

    Het stresstesten op de testserver heeft zo weinig zin, op de testserver wordt denk ik niet zo intens gehandeld, gechat etc.

  6. #86

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een gedoe hoop dat het niet te lang meer duurt heb nog maar 1 dag om mijn avontuur af te ronden

  7. #87
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    kan ook nog niet naar avontuur eiland,de rest werkt wel,heb ook gemerkt dat velen nu gewoon wel een avontuur kunnen starten,en spelen zonder probleem,de mensen die vrijdag voor 18.00 (ongeveer) een avontuur starte zitten vast.je avontuur anuleren en een nieuwe starten werkt ook niet,ook dat al geprobeerd.
    voor het gildechatprobleem klik ik 2-3 keer snel na mekaar op vernieuwen van de browserpagina,dan is het probleem ook opgelost,moet je niet elke keer dat notietieboekje te gaan aanpassen.
    Nightmare

  8. #88
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik inmiddels begrepen heb gaat het alleen om avonturen die al opgestart waren.... avonturen die gisteren na 18:00 opgestart zijn lijken geen problemen te geven!

    Terechte vraag Kleppelekker; wordt er in het weekend aan gewerkt Skelrill? Zo nee; misschien is een melding op de inlog-pagina dan wel zo handig; scheelt in ieder geval een hoop frustratie.

  9. #89

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Als je weer kunt spelen met avonturen na vrijdag 18:00, waarom horen we dan niets van de MOD's???

    INFORMATIE naar je klanten verdorie

  10. #90

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    Ondertussen zijn avonturen die voor 18.00 uur gestart zijn nog steeds niet te bezoeken en de tijd tikt door...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.