Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 23 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

  1. #21

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ehhh is idd "beetje lastig" zit midden in avontuur (moederliefde)en ik kon niet op avontuureiland... heb enige tijdsdruk, want ik ben vananvond weg, kom pas morgen terug..

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Voor zover ik kan zien hier moet alles nu weer werken.
    Mochten de problemen zich voorblijven doen laat het dan eventjes weten hier.

    - BB_Skelril
    helaas,, bijna een uur na uw bericht werkt het hier ook nog steeds niet

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    nog altijd niets, hopelijk houden ze rekenig met de tijd, we zijn al ruim 3 uur kwijt!!!

  4. #24

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfde probleem, erg vervelend, want ik probeer het eiland met minder dan 500 verliezen te doen.
    Daarvoor moet ik soms een kleine wave gebruiken waardoor mijn generaal meoot herstellen.
    Ik hoop dat ik niet in tijdnood kom, of dat we extra tijd krijgen om onze avonturen af te maken.

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Net als iedereen voor mij heb ik problemen met het benaderen van het lopende avontuur.

  6. #26

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook hetzelfde probleem...miss is het handig als BB even een mail stuurt naar alle gebruikers met de melding dat ze ff geen adventure moeten starten tot dit probleem is opgelost ?

    Ook al is het een Beta..dit soort problemen horen zo snel mogelijk aan de gebruikers gemeld te worden. Sommige adventures gaan over de toonbank voor aanzienlijke bedragen, is wel leuk als je hem dan ook wel af kunt maken.

  7. #27

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    en hier nog een, bij mij hetzelfde probleem, uurtje of 3 geleden duistere priesters gestart , mijn leger staat zich daar te vervelen,
    maar ik kan er niet achteraan, server overbelast probeer het later nog een keer, al nieuws !! of hier aan gewerkt word?

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    hier ook nog steeds zelfde probleem, is trouwens zo dat forum tijd uur verder loopt? dus niet met wintertijd meegegaan :P

    Nou ja hoop dat ze het op tijd kunnen fixen voor rest zijn nieuwe missie opzet wel heel leuk
    Aangezien anders boring grinden van avonturen had geworden om verder te komen

  9. #29

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Same problem. Hopelijk word het snel opgelost want de tijd tikt door. Beetje jammer van het avontuur zo. Zeker als je er behoorlijk voor moeten geven om het avontuur te kunnen krijgen.

  10. #30

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Kan geen avontuur spelen, daar server druk is?
    Al uren geen mogelijheid?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.