Gesloten Onderwerp
Pagina 18 van de 23 EersteEerste ... 8 16 17 18 19 20 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 222

Onderwerp: Server overbelast

Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Weet iemand of er inmiddels wel nieuwe avonturen gestart kunnen worden?

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb zelf moederliefde gestart waar ik niet heen kan
    gelukkig geen generaals gestuurd en over 24 min verloopt hij
    krijgen we een igm als het weer "veilig" is om een avontuur te starten ?
    niet iedereen kan op het forum namelijk daar zijn ook wat problemen mee

verder kunnen we niets dan wachten maar hoop dat het snel opgelost word en dat er op zn minst een beetje gecommuniceerd word naar de spelers

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan alleen hopen dat de avonturen die nog kunnen op tijd wel doorgaan, scheelt me een hoop kaartstukken (stampende stier) die ik heb gekocht en ook nog een 700R en 400B die ik al heb opgeofferd

Zoniet dan pech...... maar me 3 generals, geharde en veteraan zou ik wel graag terug zien met me XB en E, want anders ben ik toch niet zo blij..... kost me dagen om weer te bouwen.....

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Is er een manier om alleen de updates te lezen die gegeven worden.

Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepijn Bekijk Berichten
    Is er een manier om alleen de updates te lezen die gegeven worden.
    bekijk gewoone homepage van settlers...

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    the same here....
    1 veteraan, 4 gewone generaals en 3 snelle jelle's plus de nodige XB en S-jes en op het avontuur al een 1300R verloren

had zo hard gespaard voor een vierde normale generaal en net dat ik hem had, alles foetsie, erg zuur hahaha

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kleppelekker Bekijk Berichten
    Ik kan alleen hopen dat de avonturen die nog kunnen op tijd wel doorgaan, scheelt me een hoop kaartstukken (stampende stier) die ik heb gekocht en ook nog een 700R en 400B die ik al heb opgeofferd

Zoniet dan pech...... maar me 3 generals, geharde en veteraan zou ik wel graag terug zien met me XB en E, want anders ben ik toch niet zo blij..... kost me dagen om weer te bouwen.....

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    vind het nu wel te belachelijk voor woorden dat er niets gecommuniceerd word naar de spelers
    BB is gewoon een groot bedrijf met iedereen die het spel speelt als (potentiële) klanten
    er zijn genoeg mensen die veel geld in het spel steken en ja dat is een eigen keuze maar zonder mensen die er geld in stoppen heb je helemaal geen spel
    want net als elk bedrijf moet BB ook gewoon winst maken zo niet dan gaat de stekker uit een onderdeel niet anders als bij andere bedrijven
    dan kan je op je homepage zetten dat het spel nog een beta is en in ontwikkeling is dat je dan een bug hier en daar tegen komt tot daar aan toe maar dit "probleempje" blokkeert heel het doel van het spel namelijk leger bouwen en op avontuur gaan om een hoger level te bereiken
    op het moment dat ik er voor koos om geld aan het spel te besteden heb ik daar zelf voor gekozen maar wel voor het spel zoals het was en dat er dingen veranderen omdat het spel in ontwikkeling is iets anders als dat eigenlijk heel het spel geen zin meer heeft
    op het moment dat er zoiets als dit gebeurd mag je toch op zn minst wel wat communicatie van een bedrijf richting haar spelers/klanten verwachten ?

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ckees ik snap je frustratie, maar we zijn op het moment bezig met zoeken van een oplossing en soms kan dit helaas wat tijd kosten. Ik probeer zo open mogelijk jullie toe te zijn, maar helaas heb ik simpelweg geen extra informatie op dit moment. Zodra ik meer weet dan zal dit direct op het forum komen te staan.

- BB_Skelril

Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal ook maar mijn probleem melden.

Ik kan vanaf vrijdag helemaal niet inloggen, heb van alles geprobeerd om plugins goed te zetten, maar dit mocht niet baten.
    Hierdoor heb ik dus een hoop grondstoffen misgelopen, dagelijkse beloningen, kans op avonturen etc.

Hoop dat jullie snel met een oplossing komen, succes.

Gr Bjorn

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    heey skelrill

het is ook zeker niet tegen jou bedoeld heb er respect voor dat je zelf je vrije weekend bezig bent geweest om mensen dingen uit te leggen
    maar verder zijn we 3 dagen verder sinds het laatste bericht van jou op de homepage en kan jij ook niets meer dan iedereen rustig proberen te houden
    jij krijgt blijkbaar ook niet veel door gecommuniceerd het enige wat we horen is we zijn ermee bezig maar verder is er niets bekend
    ik neem aan dat ze er in het weekend ook gewoon aan gewerkt hebben wat ik niet meer dan normaal zou vinden dan zou er inmiddels toch wel iets bekend zijn
    dat het probleem nog niet opgelost is dat merken we allemaal maar verder weet je niets

nogmaals het is niet persoonlijk tegen jou maar vind het van BB uit gewoon belachelijk

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten