Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Buffs vernieuwen

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud

Buffs vernieuwen

Vlak voor het naar bed gaan log ik meestal nog even aan om een paar gebouwen te buffen met mandjes. En dan blijkt dat op mijn goudmijn nog een buf zit van een half uur. Lastig omdat ik nu een half uur moet wachten voordat ik de buf kan toepassen. Zou het niet handig zijn om een bestaande buf te kunnen verversen (alleen met een betere buf natuurlijk)?

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Er is ook al eens een idee geopperd voor een 'wachtrij' van buffs (tot een maximum van 3).

Dat je bijvoorbeeld maximaal 3 mandjes op je gebouw kan doen die dan achter elkaar doorlopen. Zodat je dus met 18-27 uur aan dubbele productie kan zitten! Dat is imho een interessanter idee dan domweg de buff verversen

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Er is ook al eens een idee geopperd voor een 'wachtrij' van buffs (tot een maximum van 3).

Dat je bijvoorbeeld maximaal 3 mandjes op je gebouw kan doen die dan achter elkaar doorlopen. Zodat je dus met 18-27 uur aan dubbele productie kan zitten! Dat is imho een interessanter idee dan domweg de buff verversen
    Hiermee ga je mijns inziens in de hand werken dat mensen minder vaak gaan inloggen omdat ze weten dat hun buffs nog doorlopen. En als iets niet de bedoeling kan zijn van BB, dan is het wel dat mensen minder gaan spelen...
    Mij lijkt het kunnen annuleren van een buff een beter idee, zodat je hem, zoals Toet zegt, kunt vervangen voor één die de nacht of werkdag kan overbruggen.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind de maximum tot drie ook niet goed. Het verversen hoeft voor mij ook niet per se, maar gewoon als ik na 5,45 weer opnieuw ga buffen, dan is dat jammer voor dat kwartier die ik dan zou missen. dAn heb je in plaats van 12 uur dubbele productie, maar 11 uur en 45 minuten.

Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Ik vind de maximum tot drie ook niet goed. Het verversen hoeft voor mij ook niet per se, maar gewoon als ik na 5,45 weer opnieuw ga buffen, dan is dat jammer voor dat kwartier die ik dan zou missen. dAn heb je in plaats van 12 uur dubbele productie, maar 11 uur en 45 minuten.
    Maar stel nou eens Halandinh dat je om 8 uur weg moet en om 8.30 uur je buff afloopt waardoor je:
    1. Je productie (bijvoorbeeld goud) een half uur te vroeg stil moet zetten waardoor je het laatste half uur geen grondstoffen krijgt;
    2. Je productie de rest van de dag doorloopt met halve kracht, wat ik bij goud zonde vind van de gouderts.

Als je op dit moment nou je buff zou kunnen annuleren en er een nieuw mandje op zou kunnen gooien, betekent dit dat je er meer profijt van hebt en meer productie kan genereren in hetzelfde tijdsbestek.

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is er op tegen, dat wanneer ik een half uur van te voren opnieuw ga buffen, dat dat half uurtje van de eerste buf verloren gaat? Want dan krijg je het gezeik, dat men 10 mandjes tegelijkertijd vanaf minuut 1 er op gaat zetten.

Oh, ik moet nu weg, maar weet je wat? Ik zet 10 mandjes tegelijkertijd en heb dan 60 uur dubbele productie. Nee, als ik 10 mandjes tegelijkertijd ga plaatsen, dan is dat jammer van 9 mandjes.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ik me afvraag is, hoe de ontwikkelaars/ontwerpers van het spel deze aanpassing zien. Iedereen heeft er mee te maken en het is volgens mij best redelijk dat er maximaal 3 buffs geplaatst kunnen worden. Wellicht gecombineerd met het kunnen annuleren van een buf. Het geeft meer flexibiliteit ten aanzien van het optimaal boosten van de resources.

Ingeschreven
    Nov 2012
    Wereld
    Woestewoud
    serieus dit is n grapje halandihn voor die ene kwartier ga je moeilijk doen, kijk je vrienden ff lief aan krijg je n buff, ik zie het al zijn egte pro spelers willen geen enkel gs missen

Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sfinkxs Bekijk Berichten
    serieus dit is n grapje halandihn voor die ene kwartier ga je moeilijk doen, kijk je vrienden ff lief aan krijg je n buff, ik zie het al zijn egte pro spelers willen geen enkel gs missen
    Jij negeert wat ik zeg.

Ik ben tegen een wachtrij. Want dan kun je dus zeggen, dat je continue kan buffen. Laat je slager buffen, met een complete wachtrij en maak de gehele tijd mandjes. Verkoop ze en laat je buffen met een wachtrij.

TIPEX
    En als de verbetering nu eens op pauze komt te staan als je gebouwt slaapt? Met eventueel een max tijdslimiet van 10 uur voordat je verbetering vervalt omdat je gebouw te lang stilstaat.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten