ik heb hem wel mr kan er niet heen!!
ik heb hem wel mr kan er niet heen!!
In http://forum.thesettlersonline.nl/th...=2720#post2720 staat dat er aan een oplossing gewerkt wordt. Ik hoop wel, dat dit betekent, dat ik hem alsnog krijg. Want niet alleen de EP, maar zeker ook de grondstoffen vind ik net zo belangrijk, zoniet belangrijker.
Bij Mij is de premiejagers vastgeslagen is niet meer te bezoeken , en de bhg generaal is ook verdwenen uit het stermenu en is spoorloos verdwenen , kortom ik kan geen avontuur meer doen
Ik heb hem nog steeds niet en kan hem nog steeds niet kopen
23-11-12 17:51
We hopen in de loop van de week een oplossing te hebben voor de mensen die het avontuur "Premiejager" niet hebben ontvangen.
- BB_Skelril
Nog steeds geen bericht erover ontvangen, hoelang gaat dat nog duren, voordat ik hiervan iets krijg te horen, heb al 3 weken geleden dit probleem op de kaart gezet, net na de omschakeling
Iets beter in het forum lezen, het staat al geruime tijd op het forum, dat je een voucher in moet vullen.
Neem even een kijkje in >>dit<< onderwerp, hierin zal je een vouchercode vinden die je kan gebruiken om het avontuur "Premiejager" te ontvangen.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
Terug naar het eiland en dan daar kijken bij de gele uitroepteken.
Daar blijft staan : voltooi het avontuur. Kleurt ook niet groen.