Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: mail voor gilde missie wie hem gedaan heeft

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud

    mail voor gilde missie wie hem gedaan heeft

    Om te kunnen zien wie er van de gilde leden, de gilde missie nog niet gedaan heeft zou het handig zijn als de gildeleider/ster een mailtje krijgt van de leden die de gilde missie wel voltooid hebben.

  2. #2
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou eerder een overzicht voor de gilde leiding kunnen voorstellen met daarin de gilde leden en of deze wel of niet de gilde missie klaar heeft.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    Of de gildenleden een ander kleurtje geven in de onderste balk bij beeindigen van de actieve gilde missie zodat alle gildeleden weten wie ze eventueel nog kunnen helpen bij het volbrengen van de gilde missie.
    Het is maar een voorstel.

  4. #4
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sigaar2012 Bekijk Berichten
    Of de gildenleden een ander kleurtje geven in de onderste balk bij beeindigen van de actieve gilde missie zodat alle gildeleden weten wie ze eventueel nog kunnen helpen bij het volbrengen van de gilde missie.
    Het is maar een voorstel.
    Is ook een goed idee, als het maar zichtbaar wordt. Ik hoop dat BB hier misschien op zou willen reageren ( of gebeurd dat niet bij deze vragen?).

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Belgum
    Berichten
    67
    Wereld
    Woestewoud
    zou BB dit eigentlijk wel lezen het zou mooi zijn dat er een oplossing voor komt op termijn.

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sigaar2012 Bekijk Berichten
    Of de gildenleden een ander kleurtje geven in de onderste balk bij beeindigen van de actieve gilde missie zodat alle gildeleden weten wie ze eventueel nog kunnen helpen bij het volbrengen van de gilde missie.
    Het is maar een voorstel.
    hier ben ik voor. zolang iedereen in het gilde het weet kun je elkaar helpen

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    inzage voor gildeleiders wie een missie heeft en ook voltooit kan wel handig zijn ook lijkt me.
    Zie sommige vragen over gildemissies voorbij komen die wellicht soms met een bug te maken hebben (geen idee) of dat een gildie nog een missie moet afronden waardoor iedereen blijft hangen.
    Ik heb begrepen dat een gildeleider de missie als t moet kan afbreken en op die manier een nieuwe kan krijgen, maar kan me ook voorstellen dat het voor de leiders handig kan zijn om te zien aan wie het ligt.

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou het fijn vinden als gildeleider om te zien wanneer een lid voor het laatst online is geweest.

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt me ook handig als de gildeleiders een lijngrafiekje van de leden kunnen zien hoe hun XP ontwikkeld, zo kunnen ze zien wie langere tijd wel of niet actief is en daar bepaalde acties aan koppelen. Als iemand langere tijd niet actief is kunnen ze die persoon een berichtje sturen, en als deze na bv 1 of 2 weken niet reageerd uit de gilde zetten. Op die manier behoud je de meer actieve leden in de gilde.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben voor een overzicht van wie een gilde missie gekregen heeft en hem heeft afgerond. Wellicht zou ook een functie kunnen zijn om spelers in je friendlist te kunnen selecteren op activiteit (tijd online op settlers)
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.