Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 5 6 7 8 9 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #61

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    heb er weinig zin meer in,.. generaals kwijt,.. koop 4 x dennenhout, munten worden afgeschreven, maar nix hout,....chat werkt niet,... blijf er geen geld instoppen!!!

  2. #62
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Als je iets gekocht hebt en niet ontvangen hebt kan je het beste even contact opnemen met het ondersteuning team, die zullen dit probleem voor je kunnen verhelpen.

    - BB_Skelril

  3. #63

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Skelril,

    ik begrijp dat je nu overspoelt wordt met vragen, maar misschien een idee om een update te geven over de laatste stand van zaken?
    Zoals je ongetwijfeld al weet hebben heel veel spelers last van deze problemen. Sommige mensen lopen al te klagen dat ze gaan stoppen met het spel. Andere lopen weer te dreigen dat ze hun geld terug willen hebben enz enz.
    Als er geen transparante communicatie over waar jullie nu precies mee bezig zijn, wel of geen oorzaak gevonden enz enz, plaats vindt, dan gaat het idd jullie spelers kosten. Lijkt mij niet dat jullie dat willen.
    Als je aangeeft via een officiele communicatie dat er nog niks bekend is, dan is dat ook een antwoord. geen bevredigend antwoord, maar wel een antwoord

    grtjs en sterkte in deze periode

  4. #64
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is al op verschillende manieren gecommuniceerd dat er op dit moment nog geen update is. Zowel op de hoofdpagina als op Facebook evenals in verschillende topics hier op het forum. Zodra er meer informatie bekend is zal dit ook worden gecommuniceerd uiteraard.

    Verder hebben we een paar dagen geleden een update gegeven omtrent de problemen met niet ontvangen avonturen, lag e.d. wat >>hier<< te lezen is.

    - BB_Skelril

  5. #65

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Er is al op verschillende manieren gecommuniceerd dat er op dit moment nog geen update is. Zowel op de hoofdpagina als op Facebook evenals in verschillende topics hier op het forum. Zodra er meer informatie bekend is zal dit ook worden gecommuniceerd uiteraard.

    Verder hebben we een paar dagen geleden een update gegeven omtrent de problemen met niet ontvangen avonturen, lag e.d. wat >>hier<< te lezen is.

    - BB_Skelril
    Op de homepage, het medium wat iedereen ziet, staat een stukje van 23 november. We zijn nu drie dagen verder. Lijkt mij dat je dan wel een update wilt plaatsen bij zo'n grote verstoring

  6. #66

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    ja precies daar!
    Berichten
    62
    Wereld
    Woestewoud
    Afgelopen vrijdag om 18:00 uur heb ik het avontuur "horseback" in het kader van de zijmissie "respect verdienen" opgestart en daar gelijk 2 normale generaals, 1 veteraan en 1 magere hein, volgeladen met troepen (499R, 94B, 200LB, 47S en 10C) heengezonden.
    Sindsdien kon ik dat avontuur - net als heel velen - niet meer bereiken.

    Gisteravond om 18:00 uur verstreek de tijd om dat avontuur af te ronden.
    Heb (kan) nu:
    a) geen icoon meer om naar dat avontureneiland te gaan.
    b) geen generaals en de daarbij horende troepen meer.
    c) HELEMAAL geen avonturen meer spelen omdat ik geen generaals heb.

    Zou wel graag als alle problemen zijn opgelost weer in het bezit van mijn generaals, troepen, avontuur worden gesteld en een ruime compensatie voor alle ellende ontvangen.

    Momenteel kan ik alleen maar ingestorte mijnen opbouwen, tarwevelden zaaien en waterputten bouwen. Dat is niet precies waarvoor ik met dit spel ben begonnen en daar inmiddels aardig wat euro's ingestopt heb.
    Laatst gewijzigd door hobbeldebobbel; 26-11-12 om 14:00.

  7. #67
    vlaflip's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    16
    Wereld
    Woestewoud
    Klachten over mods kunnen worden ingediend bij het ondersteuning team en horen niet op het forum thuis.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 26-11-12 om 14:10.

  8. #68
    scar's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobbeldebobbel Bekijk Berichten
    Afgelopen vrijdag om 18:00 uur heb ik het avontuur "horseback" in het kader van de zijmissie "respect verdienen" opgestart en daar gelijk 2 normale generaals, 1 veteraan en 1 magere hein, volgeladen met troepen (499R, 94B, 200LB, 47S en 10C) heengezonden.
    Sindsdien kon ik dat avontuur - net als heel velen - niet meer bereiken.

    Gisteravond om 18:00 uur verstreek de tijd om dat avontuur af te ronden.
    Heb (kan) nu:
    a) geen icoon meer om naar dat avontureneiland te gaan.
    b) geen generaals en de daarbij horende troepen meer.
    c) HELEMAAL geen avonturen meer spelen omdat ik geen generaals heb.

    Zou wel graag als alle problemen zijn opgelost weer in het bezit van mijn generaals, troepen, avontuur worden gesteld en een ruime compensatie voor alle ellende ontvangen.

    Momenteel kan ik alleen maar ingestorte mijnen opbouwen, tarwevelden zaaien en waterputten bouwen. Dat is niet precies waarvoor ik met dit spel ben begonnen en daar inmiddels aardig wat euro's ingestopt heb.
    ik denk dat er meer zijn met dit probleem, ik kan ook niks meer doen dan alleen maar doe kijken hoe me mijn instort ik kan zelfs geen troepen meer bouwen maar we wachten voor een op lossing hoop dat die snel komt
    Een dag settlers niet gespeeld en een dag niet geleeft

  9. #69

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    hallo

    het weekend niveau 32 behaald, daarop stond een beloning van 260 diamanten geloof ik.
    ik heb deze beloning niet ontvangen en ook geen nieuwe missie om niveau 33 te voltooien.

    Ik hoop deze nog te krijgen

  10. #70
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je krijgt geen niveau missie meer, nog wel steeds een beloning, maar die zijn verandert.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.