Beste Settlers,
Zoals jullie gelezen zullen hebben op de website zal er op 22 november een update plaats vinden die verschillende veranderingen met zich mee brengt. Wil je graag wat kwijt hier over, of heb je vragen? Laat het ons hier weten! :-)
Problemen met de update, zoals bugs, etc behoren nog steeds op de juiste forums gepost te worden.
Laten we het verder netjes houden, en geen vingers gaan wijzen etc.
Klik >>hier<< voor de volledige verandering log.
Veel gestelde vragen
Q: Help! Ik heb een missie waarbij ik het avontuur "premiejager" moet doen maar ik heb deze al 2x voltooid, wat moet ik doen?
A: Als je het avontuur al 2x hebt voltooid heb je hem opnieuw gekregen. Je kunt het avontuur vinden in je stermenu.
Q: De gilde chat werkt niet, wat moet ik doen?
A: We zijn op de hoogte van dit probleem. Op het moment kun je dit probleem verhelpen door op het schild te klikken, naar de ledenlijst te gaan, op je naam te klikken je bij jezelf een notitie toe te voegen (een puntje is genoeg). Vervolgens zul je weer gebruik kunnen maken van de chat.
Q: Voor de update had ik een missie om een niveau omhoog te gaan waar voor ik ook een beloning kreeg. Deze is nu weg, krijg ik de beloningen nog wel?
A: Er is een nieuwe functie in de plaats gekomen voor deze missies, genaamd "Niveau omhoog". Zodra je een niveau omhoog gaat zul je een pop-up krijgen met hierin ook de beloningen. Wees dus gerust, je zult nog steeds beloningen krijgen!
Q: Ik probeer een missie te annuleren maar ik zie geen annuleer knop, hoe kan ik de missie toch annuleren?
A: Hoofdmissies kunnen niet worden geannuleerd. De zijmissies kunnen worden geannuleerd door op het kruisje achter de missie te drukken.
Q: De missie "Meer Sectoren" registreert niet dat ik al mijn sectoren al heb ontdekt/mijn missie registreert bestaande resources niet, wat kan ik hier aan doen?
A: We zijn op de hoogte dat missies waarbij je x aantal resources moet verkrijgen (of waar je sectoren moet hebben ontdekt) het niet registreren als dit al gedaan/verkregen is. Ik heb op dit moment geen informatie over wanneer dit gemaakt zal worden. Zodra hier meer informatie over beschikbaar is zal ik dit hier posten. Je zult de missies waarbij je resources nodig hebt wel kunnen afronden, enkel zal je moeten wachten totdat je de resources verkregen hebt.
- BB_Skelril