Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #51

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    lang leve de overwerkende technici.. geef ze wel op tijd wat te eten en drinken hé

  2. #52

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Hoop wel op een terug gave van mijn edelstenen als ik mijn zwarte ridder niet kan afronden die ik gekocht heb met edelstenen.
    Een bepaalde compensatie zou wel zo netjes zijn voor het ongemak wat we nu hebben ( net als op UK voor de dingen niet kunnen/konden doen we iets gehad hebben )

  3. #53
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan helaas nog steeds niets meer zeggen dan wat ik de gehele dag al zeg. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk wat meer informatie heb voor jullie.

    - BB_Skelril

  4. #54

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    kan me huidige avontuur nog niet inkomen helaas...

  5. #55

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb nu iets raars ,.....................krijg geen dagelijkse missie ( is er een bed tijd / af sluit tijd aan verbonden ?)
    ben nog steeds online ,................. heb wel de nieuwe gilde missie gekregen met wat ik persoonlijk moet doen ,............. maar geen dagelijkse missie??

  6. #56
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Probeer te reloggen en wacht anders tot morgen, misschien dat hij er morgen in de ochtend er wel bij staat!

    - BB_Skelril

  7. #57

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    en nog steeds geen mogelijkheid om op mijn avontureneiland te komen.........

  8. #58

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Missie 'Tacticus'

    Missie Tacticus is gelockt. Voorwaarden voor de missie zijn: missie Cavalerie en level 23-23.
    Nu had ik (door de vele missies die er in stonden en die al afwaren toen ik ze opende) Cavalerie pas af toen ik al geen level 23 meer was (Ben nu level 25).
    Ik heb dus missie tacticus nooit gekregen. Kan deze alsnog geunlockt worden?

  9. #59

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Missie 'Meer sectoren'

    De missie 'meer sectoren' zou vrij moeten komen als je aan de volgende voorwaarden voldoet:
    -level 15 - 30
    - minimaal 3 sectoren verkend

    Ik ben level 25 en heb voor de update 7 sectoren verkend en inmiddels 4 sectoren ook veroverd. Als ik nu ga verkennen moet ik door vijandelijk gebied, bovendien zijn er volgens mij helemaal geen 3 sectoren meer om te verkennen. Hoe zorg ik dat ik deze missie toch kan spelen?

    Groet,

    Miekie

  10. #60

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    wat ik ook heel vervelend vindt van de update is dat "deals die ik me niet kan veroorloven" niet meer automatisch is aangevinkt!

    op zich slaat dat natuurlijk ook nergens op, alle rotzooi is aangevinkt, maar dat niet...
    of alles wel, of alles niet! (of persoonlijke instellingen opslaan)

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.