Plaats een Reactie
Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #41

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    in t zuiden des lands
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    prachtig de update!!! alleen kunnen we geen een meer ons avontuur doen, omdat het de server over belast! erg leuk gedaan, knap hoor!!!
    succes met het oplossen over 2 dagen 22 uur en 40 min loopt avontuur af hopelijk hebben jullie er dan wat op gevonden.
    de weekend drukte is nog niet eens op volle sterkte gaat nog leuk worden.
    verder zijn de verbeteringen wel leuk keep up the good work en let op de drukte next time

  2. #42

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    server overbelast krijg ik ook als melding. zit midden in een avontuur...

  3. #43

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud

    Steeds terugkerende melding 'nieuwe missie'

    Ik blijf maar de melding nieuwe missie krijgen, dit gaat echter steeds over dezelfde missie ( die ik overigens nog niet eens kan doenomdat ik geen lvl 47 - 50 ben )

  4. #44
    ThomCube's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Woestewoud, Eiland 0, sector 1, daar in het grote gebouw
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Heb gisteren een missie gekregen die ik nu niet meer kan afwerken.

    "Je broer Theodor"
    Deze bestaat uit 4 sub-missies en heb er drie gedaan. Maar deze ochtend heb ik Wilde Mary van m'n eiland verdreven en nu ik een level hoger ben, mag ik de laatste missie "Rotte eieren" niet meer doen omdat ik een level te hoog ben.
    De missie "Rotte eieren" is enkel geldig voor lvl 31.

    Kunnen jullie deze missie toch beschikbaar zodat ik hem kan afwerken?

    Thanks!

  5. #45

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    voor het probleem met het premiejager avontuur is het misschien een idee om eenmalig de premiejager die je in de edelsteen winkel kunt kopen voor 10 vis te resetten, zodat iedereen hem (nog) een keer kan kopen voor 10 vis????

  6. #46
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Even een vraagje over de Gilde missies:


    Om te kunnen zien wie er van de gilde leden, de gilde missie nog niet gedaan heeft zou het handig zijn als de gildeleider/ster een overzicht zou kunnen krijgen met daar op de leden van de gilde missie en of die wel of niet voltooid hebben. Is dit mogelijk, eventueel in de volgende update ( sneller zou fijner zijn).

    Groet,

    Bolleke

  7. #47

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    @BB_Skelril
    Is er ergens een overzicht van missies die iedereen moet hebben gekregen? Is namelijk erg lastig uitleggen om aan te geven welke missies ik niet gehad heb als ik ze zelf niet heb gehad. Eerdere ervaringen leert namelijk dat het ondersteuningsteam niet to goed is in lezen.

  8. #48
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er is geen lijst van missies die men gekregen behoort te hebben. Je kan je probleem voorleggen bij het ondersteuning team en hun zullen je hiermee verder kunnen helpen.

    - BB_Skelril

  9. #49

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud
    Wórd er overigens wel aan gewerkt, tis per slot van rekening weekend nu. met een ander Duits bedrijf ( innogames) heb ik de ervaring dat in het weekend geen moer gedaan word als er een server of iets uitligt. Tis maar een vraag hé

  10. #50
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Onze technici zijn het probleem aan het onderzoeken. Meer informatie volgt hopelijk zo snel mogelijk.

    - BB_Skelril

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.