Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #31
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Een gildelid had bezit 600 munten en die was ook verhogen ipv bezitten. 600 munten ruilen en de missie lukte wel.

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    Compensatie hogere levels

    Mensen die al een poos spelen lopen nu door hun hogere level veel leuke beloningen mis die normaliter gems kostte. Denk bv aan adelijke huisjes om er maar alvast 1 te noemen.
    Worden deze spelers gecompenseerd hiervoor en krijgen zij die beloningen alsnog nagestuurd?

  3. #33

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Iemand hetzelfde probleem: Bij de de missies van "Bevrijd het thuis gebied" zit een missie "Meer Sectoren". Deze is bij mij nog gelockt. Ik ben nu al lvl 30 en heb alle sectoren op mijn eiland al ontdekt. En kan deze missie nog steeds niet doen / voltooien.

  4. #34
    marianne68
    een hele goede update, maak het spel weer interessanter, leuker

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt erop dat de meeste mensen veel meer missies hebben dan ik. Ik heb er hooguit een stuk of 10 kunnen doen en ik ben lvl 33. Ik heb geen enkele van de lagere missies gekregen waardoor ik een hele hoop beloningen ben misgelopen ten opzichte van de rest. Is dat mijn straf omdat ik op de beta server een deel van die missies al gedaan had?

  6. #36
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn op de hoogte dat missies waarbij je x aantal resources moet verkrijgen (of waar je sectoren moet hebben ontdekt) het niet registreren als dit al gedaan is. Ik heb op dit moment geen informatie over wanneer dit gemaakt zal worden. Zodra hier meer informatie over beschikbaar is zal ik dit hier posten.

    @ruderion
    Je kan het beste even contact opnemen met het ondersteuning team en bij hun het probleem uitleggen, ze zullen je daar verder kunnen helpen.

    - BB_Skelril

  7. #37
    wee_man's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    randstad
    Berichten
    411
    Wereld
    Woestewoud
    Onze gilde missie is voltooid Is een stuk leuker nu om te doen dan de oude versie.
    De persoonlijke missies waren ook goed afgestemd op het lvl van alle leden, ben benieuwd hoe de volgende is.

  8. #38

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb de opdracht : epische avonturen moet ik nu een avontuur doen hoger als moeilijkheid lvl 5 of moet ik een avontuur doen waar een vijandig kasteel in de loot kan zitten???

  9. #39

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    @rativo ik denk dat je een avontuur moet doen met zo'n paars rondje (de moeilijkheidsgraad), maar ik weet het ook niet zeker...

  10. #40

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Ben er al uit volgens mij ,.............zijn de avonturen die je kan doen vanaf lvl 42 daar staat als je hem open klikt episch avontuur bij ( zwarte-ridder, verborgen experiment , duister broederschap )

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.