Plaats een Reactie
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6 7 8 9 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #71
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Een nieuw level halen staat er nooit meer tussen als missie. Tevens krijg je ook geen beloning van diamanten bij lv32! Je hoort 10 vergunningen te krijgen en wat muntjes volgens mij!

    Diamantjes komen nu pas vanaf lv40!

  2. #72
    Annelief's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij gebeurde er een half uurtje geleden iets vreemds. Voor een missie moet ik wat dennenhoutdingen upgraden naar lvl 3, die allemaal 300 hhp en 150 marmer kosten. Dat was ik braaf aan het doen en het leek ook allemaal goed te gaan, maar toen ik een dennenbosplanter-upgrade acitveerde verdwenen er naast de benodigde grondstoffen ook opeens 50 munten. Ik kan het niet bewijzen natuurlijk, heb er geen screenshots van, maar misschien is het nuttig te weten dat dit gebeurde.

  3. #73
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Iemand die de volgende problemen herkent/heeft:

    Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.
    We werken aan een oplossing voor dit probleem.
    YWil je niets missen?
    Volg ons op Twitter en Facebook.
    Het team achter The Settlers Online

    Dat gaat nu al zo sinds het "nood onderhoud"... Iemand die hier iets zinnigs over kan vertellen???
    En nee het ligt niet aan het internet, mijn setting of de computer... Ik heb het inmiddels op 2 laptops en 2 pc geprobeerd, zefs met verschillende browsers (Chrome, Mozilla, IE etc.) en uiteraard zijn dit geupdate versies...

    Vanmiddag kon ik er heel even op en was blij als een kind... Ik had nog 2 uur en 2 minuten om mijn avontuur af te ronden. Een uitdaging, maar na zolang droog gestaan te hebben (met avonturen) was ik er van overtuigt dat het moest gaan lukken...

    Maar helaas... Het lijkt wel dat sinds ik mijn eerste cash injectie heb gedaan de hele boel plat gegaan is.

  4. #74
    ROBIN_TBOD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    34
    Wereld
    Woestewoud
    Kan er inmiddels weer in, maar avontuur wel verpest en nu zitten de generaals en troepen in transport!!!
    Daarnaast zit alles vol, dus zit met overschot aan settlers waar ik niets mee kan en gebouwen die geen werkers hebben...

    Dit is geen goede dag voor mij settlers!!! :-(

  5. #75
    convict's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    is bij mij ook het geval. erg spijtig, hopelijk doen ze er alsnog iets aan.

  6. #76
    marianne68
    sinds gisteren avond het spel niet meer kunnen spellen, kreeg toen fout melding. nu kom ik wel in het spel, maar loopt het gelijk vast. je kan niets aanklikken.
    graag een oplossing.

  7. #77
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Met technische problemen kan je het beste contact opnemen met ons ondersteuning team via de website (http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning).

    Voor de gene die hun avontuur missen kun je ook contact opnemen met het ondersteuning team.

    - BB_Skelril

  8. #78

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    ik wil toch even reageren op dit onderwerp de update , ik vind het geweldig die update, wat ik alleen jammer vind is dat mensen die al boven lvl 40 zijn of zoals ik lvl 50 een heel pak munten mislopen, doordat de edelstenen zijn aangepast en de beloningen vanaf lvl 40 ook zou graag een compensatie willen zien hiervoor

  9. #79

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    en ik zou graag de edelstenen willen hebben en zo heeft iedereen wel wat.

    niet zeuren

  10. #80

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Smile Goede verbetering

    De update is een zeer goede verbetering:
    - Meer uitleg
    - Meer tips om verder te komen
    - Grafische effecten mooier

    Nadelen:
    - Ik had opeens wel heel veel missies. Wellicht had dit te maken met dat ik in level 21 zat.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.