Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 9 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 84

Onderwerp: [Officieel] Update: 22 november

  1. #21
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Met de update zijn de levels waarop je edelstenen als beloning ontvangt veranderd. Voorheen kreeg je vanaf niveau 33 edelstenen als beloning, dit is nu veranderd en je zult nu vanaf niveau 40 edelstenen ontvangen. Om dit te compenseren ontvang je nu een hoger aantal edelstenen + goudmunten.


    Hoofdmissies kan je inderdaad niet annuleren. De overige missies zijn gewoon te annuleren.


    Zodra je niveau 32 behaalt ontvang je nog steeds de bouwvergunningen + 200 goudmunten.


    Kijk in de schatkist, mogelijk kun je hem nog voor een visje kopen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op met het ondersteuning team, hun zullen je verder helpen met dit probleem.

    - BB_Skelril
    Hmmz, oude systeem met edelstenen was leuker, je krgjt dan nu pas vanaf niveau 40 edelstenen, ik ben blij dat ik al behoorlijk wat bouwvergunningen heb nu, maar dit is naar mijn idee erg onzinnig,,,

    Verder ,,, ben ik het met gexte ens, dat het erg vervelend is dat je die hoofdmissies niet kan annuleren ,... daar ik ook echt niet 500 munten ga betalen voor 2k ep , ook die hogere gebouwen ooit zal plaatsen. geen verbetering...


    het ziet er wel mooier uit, maar mooier is niet altijd beter

  2. #22
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE
    (refererend aan de edelstenen/bouwvergunningen die je ontvangt/ontving bij lvl up (ik heb die 10 bouwvergunningen voor lvl 32 ook al gehad, maar heb van anderen (lvl 31s) gehoord dat hun "missie" om te lvlen naar 32 voor 10 bouwvergunningen was verdwenen, vandaar de vraag hoe/waar je dat kunt zien/opzoeken))
    Zodra je niveau 32 behaalt krijg je het nieuwe niveau omhoog scherm te zien, deze geeft ook aan welke beloning(en) je krijgt!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zubatsu
    Hmmz, oude systeem met edelstenen was leuker, je krgjt dan nu pas vanaf niveau 40 edelstenen, ik ben blij dat ik al behoorlijk wat bouwvergunningen heb nu, maar dit is naar mijn idee erg onzinnig,,,
    Bovenop de edelstenen ontvang je nu ook goudmunten. Verder ontvang je vanaf niveau 33 ook goudmunten en resources.

    - BB_Skelril

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi ik heb een probleem ik blijf maar steeds de melding terug krijgen missie voltooid: bezit minstens 1 grooteboog maker dan klik ie hem weg of beloning ophalen dan komt ie even later weer terug.
    Ook is niet mogenlijk volgens mij om de missie belangrijk dennehout te halen want als je < haal een productiewaarde van minstens 0/12h voor dennehout en haal een productiewaarde van minstens 360/12h voor dennehout deze kunnen niet samen gehaalt worden ,want als je de ene hebt gaat de ander uit en andersom ook is dit bij de missie Nieuwe Bouwmaterialen e nieuwe materialenok zo maar dan met hardhout.

  4. #24

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    @dannybleys volgens mij kan die wel maar moet je precies de goede ratio hebben: 3 planters, 2 hakkers, 4 zagerijen (of een veelvoud van deze ratio)

    je kunt natuurlijk ook een lvl 3 planter, 2 lvl 1 hakkers en 2 lvl 2 zagerijen hebben, dat komt in principe op hetzelfde neer, zolang je bovenstaande ratio maar aanhoudt. waarschijnlijk wijkt jouw ratio hier vanaf, dan moet je bepaalde gebouwen ff tijdelijk uit zetten zodat de ratio wel klopt en dan kun je de missie volgens mij wel gewoon halen... (en kolenbranders/boogmakers enzo dan natuurlijk ook ff uitzetten anders klopt de ratio nog niet )


    @skelril ahh, okay, de missies voor lvl up zijn dus weggehaald en in plaats daarvan verschijnt er een pop up of zo met de beloning nadat je lvled?
    Laatst gewijzigd door GEXTE; 22-11-12 om 13:45.

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ja gelukt idd was ff zoeken thx
    Laatst gewijzigd door DannyBleys; 22-11-12 om 14:05.

  6. #26
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Dit klopt GEXTE, dit is een van de nieuwe functies die met de laatste update mee gekomen is. Zodra je een level omhoog gaat krijg je een venster te zien met de beloningen.

    - BB_Skelril

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe missie vereisten niet goed geteld

    Er zijn een (flink) aantal nieuwe missies vandaag bijgekomen. Maar het blijkt dat de vereisten en taken soms niet goed bijgehouden worden.
    Enkele voorbeelden:
    - Missie 'Meer sectoren' heeft als vereiste dat je 3 sectoren verkend moet hebben. Dit is bij mij al lang het geval, maar de missie is nog niet ontsloten.
    - Missie 'Boogschutters', taak: bezit minstens 100 bogen, maar ik heb al 450 bogen, maar de teller staat nog op 17.
    - Zijmissie "Gepensioneerde bandieten", taak: Bezit minstens 400 brood, heb ik ook al lang, maar de teller staat veel lager.

    Er zijn er nog meer. Ik weet ook niet of dit vertaalfouten of programmafouten zijn. I.p.v. 'Bezit' zou bijvoorbeeld 'produceer' bedoeld kunnen zijn.

  8. #28
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Waarschijnlijk tellen de missies bestaande resources niet mee, waardoor het alleen nieuw gemaakte resources mee telt. Ik weet niet precies of dit zo bedoeld is of dat dit been bug is. Ik zal dit doorgeven en hopelijk heb ik hier zo snel mogelijk een antwoord op!

    - BB_Skelril

  9. #29
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had een missie waarbij ik de opdracht had om de avonturen 'Pirateneiland' en 'Te Paard' te spelen met minder dan 500R (per stuk) aan verliezen.

    Hiervoor loopt echter geen 'live' teller in je missiedagboek terwijl je kampjes doodmaakt. Dus als je bij Pirateneiland (met veteraan in mijn geval) de 1e verslaat zonder verliezen, de 2e blocked en de derde pakt met ~70R verliezen dan staat er in je missiedagboek dus niet '70/500', maar nog steeds '0/500'.

    Uiteindelijk heb ik het Pirateneiland gedaan met een totaal verlies van 430R, maar als ik op het thuiseiland in het missielogboek keek stond er natuurlijk wel dat het doel bereikt was (groen vlak). De teller was nu echter ineens '500/500' ipv '430/500'. Wordt dit uberhaupt wel geteld of hoort het zo dat de feedback niet in het missielogboek verschijnt?

    Zojuist hetzelfde gehad met Te Paard, gedaan met 407R aan verlies... indicatie in het missielogboek zegt weer '500/500' en gaf geen tussentijdse updates. De missie werkte verder wel helemaal prima en gaf ook netjes de beloning, maar ik vroeg het me gewoon af.

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DannyBleys Bekijk Berichten
    Hoi ik heb een probleem ik blijf maar steeds de melding terug krijgen missie voltooid: bezit minstens 1 grooteboog maker dan klik ie hem weg of beloning ophalen dan komt ie even later weer terug.
    Ik krijg ook telkens bij het inloggen dezelfde melding: Missie voltooid: bezit minstens 1 groteboogmaker(s). Als ik "Beloning ophalen" klik krijg ik geen EP erbij. Deze melding blijft terugkomen.

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.