Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Inlog process omslachtig

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud

Inlog process omslachtig

Een opmerking over de homepage van settlers. Het inloggen is wat omslachtig.

Vaak als ik terug kom van het werk dan sta ik op de home-page met de knop "Nu Spelen". Dan druk je op de knop maar dan vindt de website dat je niet ingelogd bent. Gevolg, nieuwe pagina waar de knop "Nu spelen" vervangen is door "Inloggen". Druk je op de knop "Inloggen" komt er een pop-up om in te loggen. Log je in krijg je weer de zelfde pagina waar de knop "Inloggen" nu weer vervangen is door "Nu Spelen". Moet je WEER op "Nu Spelen" klikken om werkelijk te spelen.

Erg ingewikkeld voor een simpele handeling.

Voorstel: zorg dat de "Nu Spelen" knop een login geeft als je niet ingelogd bent, anders ga direct naar het spel.

Het verschil in de hoeveelheid tekst geeft volgens mij de toegenomen eenvoud in gebruik al aan

Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je hem op de homepage laat staan terwijl je weg gaat (ingelogt) dan logt hij automatisch uit na een tijdje, alleen zal dit pas kenbaar zijn na dat je de pagina hebt vernieuwd. Vernieuw dus eerst de pagina voor dat je probeert te spelen.

- BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten