Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Update

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    Update

    Beste Mods,

    Net kreeg ik tijdens het spelen de melding dat er een geplande update gaat plaatsvinden en dat er meer info op de site en op het forum staat. echter is daar helemaal NIETS over te vinden. Er wordt alleen gesproken over een update op 22 november.

    Graag in de toekomst het duidelijk vermelden om teleurstelling te voorkomen.
    Iemand zei via de chat dat het ook op FB stond echter zie ik daar ook allen de post dat er " Binnenkort " onderhoud zal plaatsvinden maar geen concrete datum. als ik dan op de link druk naar het forum krijg ik weer 22 november te zien.

    Groet Martijn

  2. #2
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Helaas moet ik dit beamen. Deze aankondiging werd niet goed gecommuniceerd. Maakt op zich niet zoveel uit. Het is namelijk op een doordeweekse dag om 0130, waarbij het gros toch al ligt te slapen. Het is jammer dat de communicatie niet duidelijk was, een volgende keer beter.

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Halandinh Bekijk Berichten
    Helaas moet ik dit beamen. Deze aankondiging werd niet goed gecommuniceerd. Maakt op zich niet zoveel uit. Het is namelijk op een doordeweekse dag om 0130, waarbij het gros toch al ligt te slapen. Het is jammer dat de communicatie niet duidelijk was, een volgende keer beter.
    En waarom dan nu niet even erbij geschreven, hoe wat en hoelang? Kunnen de nachterlijke spelers ook dit in de gaten houden wanneer het spel weer begint.Er is nu nog steeds niets duidelijk.

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Er is waarschijnlijk wat verkeerd gegaan, waardoor er de 15e werd aangegeven. De update zal nog steeds plaats vinden op de 22e, er is vannacht enkel onderhoud.

    - BB_Skelril

  5. #5
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanspy Bekijk Berichten
    En waarom dan nu niet even erbij geschreven, hoe wat en hoelang? Kunnen de nachterlijke spelers ook dit in de gaten houden wanneer het spel weer begint.Er is nu nog steeds niets duidelijk.
    Ja, weet je hoe laat het was? Als ik dan toch niet meer kan spelen, omdat de server niet bereikbaar was, ga ik lekker slapen hoor. Toen ik dat bericht postte, kon ik nog niet inloggen. Blijkbaar toen jij, een half uur later inlogde weer wel?

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.