Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Alle kruisboogschutters en veel paarden kwijt door LAG

  1. #1
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud

    Alle kruisboogschutters en veel paarden kwijt door LAG

    Wordt er eens iets gedaan aan de LAG in de avonturen.

    Vandaag mijn kruisboogschutters (93) kwijtgeraakt in zonen van het Veldt, doordat ze afgeleid werden.
    Nu speel ik lang genoeg om dat niet te laten gebeuren en heb tot 3 keer toe mijn generaal gevolgt tot ver na het punt waar ie afgeleid kon worden.
    tot mijn verbazing zie ik dan even later ineens een popup dat ie aan het aanvallen is aan de ander kant van mijn scherm, en staat er dat ie afgeleid is.

    Dit is zeer frustrerend en bederft het spel.

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had het vanmorgen ook, 100 soldaten kwijt omdat de Veteraan waarmee ik een leider aan het aanvallen was onderschept werdt door een kampje wat net daarvoor in gevecht was geraakt met een blockende generaal.

    Het staat zelfs in de nieuwslog, eerst zie je de blockende generaal in gevecht gaan... stofwolkje en alles erbij. Daarna loopt de Veteraan het invloedsgebied van dat kampje in en wordt snoeihard onderschept

  3. #3

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb deze ervaringen ook. Heb het zelfs al meegemaakt dat een block door G1 goed leek te gaan en het leiderskamp werd verslagen door G2. Vervolgens verandert terwijl mijn generaals al aan het teruglopen zijn alles en komt het leiderskamp ineens weer tevoorschijn. In mijn berichten kon ik terugvinden dat beide generaals blijkbaar het blockkamp hadden aangevallen. Koste me aardig wat troepen (waarvoor ik wel netjes compensatie heb ontvangen na het indienen van een klacht).

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.