Barrack-upgrade naar lvl 6: Meer rekruten tegelijk kunnen maken!
Barrack-upgrade naar lvl 6: Meer rekruten tegelijk kunnen maken!
pff nee gezondheidsklachtenvriendelijke updates moeten niet pas op level 6 komen,
gewoon vervangen dat ding.
me again....bitte..machen sie es leichter vur ons....begin een grote weerstand te krijgen met sprookjes te doen omdat ik weer duizenden units moet maken...een balk met 25, 50 75 en 100 zou al helpen om rsi te vermijden
het lijkt steeds duidelijker te worden dat dit item toch wel het meest irritatie/frustratie oproept. het lijkt mij toch wel zinnig als BB hier een keer naar kijkt. een oplossing lijkt mij erg simpel - trouwens zijn in dit topic al meerdere oplossingen aangeboden. ben benieuwd wanneer hieraan gewerkt gaat worden ....
wat ook wel heel veel helpt als de waarde omgedraaid wordt, standaard op 25 wil je minder ( wat nagenoeg bij 99% niet voorkomt) even schuiven
dan is het in ieder geval al een stuk makkelijker, en de aanpassing lijk me nagenoeg fluitje van een cent, nou ja gezien het verleden misschien 2 centen
en als ze dan toch bezig doe het dan ook maar bij de proviandhuizen
Laatst gewijzigd door totalnuts; 22-06-14 om 08:32.
Op facebook is wel iets aangekondigd, zal dit er mee te maken hebben?
zou ook aangepast garnizoen kunnen zijn voor de MEester?
ziet er uit als een aziatisch gebouwtje (met die poort), dus misschien komt dat plaatje van de chinese server die los staat van BB, hun hebben wel hetzelfde spel, maar een eigen ontwikkelingsteam en dergelijke... (wellicht beter?)