Ja heel erg irritant, zou in ieder geval het aantal eenheden dat je per keer kan maken minimaal naar 250 zetten(voor alles dus, barak/provi)
Ja heel erg irritant, zou in ieder geval het aantal eenheden dat je per keer kan maken minimaal naar 250 zetten(voor alles dus, barak/provi)
Het kunnen opgeven van een aantal ineens zou een goede oplossing zijn, zoals bij het Handelshuis
Yep..... word metname bij de *high-levels* een irritant fenomeen dit;
BB; gaat hier iets mee gedaan worden..... 5.5k Recruten bouwen is nu best wel *not-done*
zou inderdaad erg fijn zijn als je bijnavoorbeeld 250 per keer kan maken ( zelfde aantal als veteraan dus mogelijk neem ik aan ) zou al erg veel schelen
Het zou heel erg fijn zijn om meer rekruten te maken in 1 keer dan een half uur bezig zijn om 25 R per keer als opdracht in te voeren in de barak.
100R per keer zou heel erg fijn zijn.
Zojuist weer 4k recruten in de bouwrij gezet.... BB kom nu eens met een reactie op *aangevoerde punten*
(lijkt me ook niet echt het meest ingewikkeld om zoiets als dit te fixen)
Ik heb het liefst gewoon zelf invoeren hoeveel je er wilt maken. Net als bij de handel (kun je nog aangeven hoeveel je maximaal zou kunnen maken).
Eens; zelf kunnen aangeven hoeveel (zoals bij handel) zou inderdaad het mooiste zijn!
Helemaal mee eens denk dat Skelril hier nu wel wat mee gaat doen is opzich niet te lastig te veranderen lijkt mij.
Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten
voor mij zou niet zozeer het maximale aantal troepen omhoog hoeven dan kom je ook weer met lange tijden te zitten
maar al zou hij maar op 25 blijven staan bij rekruut dat je alleen maar op "ok" hoeft te klikken zovaak als je wilt en als je klaar bent klik je op annuleren om andere troepen te selecteren
dit het zelfde in je proviand met de dingen waar je vaak grote aantallen van maakt