Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Maak Kans op Avonturen

  1. #1
    RixIt's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud

    Maak Kans op Avonturen

    Het gaat als volgt: ik ga hier regelmatig avonturen verloten, wil je kans maken op 1 van deze avonturen? post dan nu hieronder je naam en schrijf je in voor de loting, de koste van de loting zijn 10gc per plek. Je kan maar 1 plek kopen om andere ook de kans te geven.

    De loting doe ik met Random.org, dus iedereen kan zichzelf een nummer toe wijzen en dan laat ik er een nummer uitrollen ben jij degene met dat nummer dan win je 1 van de avonturen. Er zijn max. 20 nummers dus wie het eerst komt heeft de meeste kans op het nummer dat die wil. Wanneer je een vriendenverzoek en 10gc hebt gestuurd wordt je toegevoegd aan de lijst.

    Avontuur is: Stelen van de Rijken
    1. .
    2. .
    3. .
    4. .
    5. .
    6. .
    7. .
    8. .
    9. .
    10. .
    11. .
    12. .
    13. Ben2M4n
    14. .
    15. sjaak1515
    16. .
    17. .
    18. .
    19. .
    20. .

    Disclaimer:
    Dit is een spel element gemaakt door mij (RixIt) en heeft de toestemming van BlueByte om te mogen worden gedaan. BlueByte is niet verantwoordelijk voor enige onderdeel van dit spel, dat ben ik zelf. Wanneer er klachten zijn of problemen dienen deze te worden gestuurd naar mij (RixIt). Ik zal zelf ook aansprakelijk zijn voor wat er in dit spel wordt gedaan en wie er wint en zal daarom onpartijdig blijven. (dit betekent bijv. dat leden van mijn gilde "Teutonic Knights" niet deel mogen nemen aan deze loting)
    Laatst gewijzigd door RixIt; 31-10-12 om 18:36.

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    En nu is het wachten tot dit soort spelletjes als paddestoelen uit de grond schieten overal

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Even voor de duidelijkheid,
    RixIt heeft voor dit spel expliciet toestemming gekregen van mij. Als mensen ook een spel zoals dit willen houden op het forum zullen ze daar voor eerst toestemming moeten vragen.

    Veel plezier!

    - BB_Skelril

  4. #4
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    oke ik wil ook wel mee doen
    kosten zijn onderweg
    en nummer 15 zou ik wel graag willen

  5. #5
    TinyTim's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    De 10 GC komen er aan. Ik ga graag voor nummer 8.

    Leuk idee!

  6. #6
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Even voor de duidelijkheid,
    RixIt heeft voor dit spel expliciet toestemming gekregen van mij. Als mensen ook een spel zoals dit willen houden op het forum zullen ze daar voor eerst toestemming moeten vragen.

    Veel plezier!

    - BB_Skelril
    Verklaar je nader? Waarom zou er toestemming gegeven moeten worden gegeven? Of geldt dat alleen als je het hier doet?

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Zoals aangegeven, wil je een spel zoals dit houden op het forum zul je daarvoor eerst toestemming moeten vragen bij mij.

    - BB_Skelril

  8. #8
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, maar waarom dan? Wat is daar de reden voor dat er toestemming gevraagd moet worden?

  9. #9
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Zodat er niet ineens allerlei dubieuze gokspelletjes verschijnen overal?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.