Ik zou graag een aparte mailfunctie willen hebben waardoor ik een mail kan sturen naar alleen de gildeadmins. Nu heb je alleen de optie om naar iedereen in het gilde te mailen.
Ik zou graag een aparte mailfunctie willen hebben waardoor ik een mail kan sturen naar alleen de gildeadmins. Nu heb je alleen de optie om naar iedereen in het gilde te mailen.
Deze optie is al mogelijk, je kan dit doen dmv een privé bericht te sturen via het berichten systeem.
- BB_Skelril
Volg ons opTwitter en
Facebook.
Handleidingen & strategieën | Veel gestelde vragen | Beginners Handleiding
Hulp nodig? Neem contact op met het ondersteuningsteam.
zou ik ook wel handig vinden,
wanneer de hoogste rang leden (vaak admins, recruters, commandanten) wanneer we iets willen bespreken.
dit is handig om dan onder elkaar naar ieder te sturen, bijv wanneer er iets gebeurt binnen de gilde en niet iedereen is er.
nu moet je nog ieder apart een bericht sturen (in mijn geval 4 maal vanwege mijn 4 commandanten)
Skelril bedoelt dat je gewoon iemand zijn naam kunt intypen bij een nieuw bericht en dan dat versturen... maar dan moet je dus je bericht copy/pasten en 1 voor 1 versturen naar al je gilde admins!
Enkidoe wil gewoon in het gildescherm een knop dat je in 1x iets verstuurd naar iedereen die een bepaalde rang heeft.
Als de officierentab nu eens de geplaatste berichten nu eens 24 uur opslaat? dan un je zelf ook nog zien wat je stuurde,
nu kun je helaas je verzonden berichten niet zien.
Misschien is een knop wel handig in de guild tab
* Mail2 Guildleider
* Mail2 Officiers
Andere rangs hebben verder geen nut en/of geen zin
gr
E.R.
(zouden er wel meer mogen zjn![]()
het zou inderdaad handig zijn nu moet ik alle leiders appart een mail sturen of dat er een term komt van [<naam gilde> admins] die je in het aan veld kan typen dat alle admins in 1 keer het bericht krijgen