hallo,
ik heb duistere broederschap kan mij iemand helpen hoe dit avontuur gespeeld moet worden
groetjes Reinhilde
hallo,
ik heb duistere broederschap kan mij iemand helpen hoe dit avontuur gespeeld moet worden
groetjes Reinhilde
Killste heeft wel een guide: http://forum.thesettlersonline.com/t...arious-Authors
Op deze link staan wat duitse handleidingen voor duistere broederschap.
En op deze link staat een engelse handleiding voor duistere broederschap.
Ik ga hem wel een keer maken maar voorlopig nog niet.
Hoi,
Voor de Moersasheks - heksentoren kamp 10 is wellicht dit een alternatieve aanval
82S - 126 C - 42 A (68S - 75S - 82S). Scheelt redelijk wat dooien. maar wel soldaten dood ipv R/B
Laatst gewijzigd door Whiskeyjack; 31-05-13 om 10:59.
Er zijn heel veel alternatieve aanvallen Whiskeyjack!
Maar op jouw manier ben je 40% duurder uit.
Je kunt ook 64E 146C 40A sturen, dan heb je minmaal 52 maximaal 63 doden.
Laatst gewijzigd door aRPeaR; 31-05-13 om 18:14.
Dan heb je zeker niet je garnizoen verplaatst naar positie G4? Want dan ontwijk je die hinderlaag.
Hallo dit klopt niet kamp 18 is onjuist!!! Wil iemand wel een goede omschrijving erbij zetten? Want ik ging keihard dood!! Dit gaat over Victor de Verschikkelijke!!!!!
Zover ik kan zien is alles juist bij kamp 18 van victor de verschrikkelijke in mijn handleiding.
{1: 80R + 124C + 46S 2: 110R + 6S + 134A (190R + 124C + 50S)} Dat is nodig voor Kamp 18 bij Victor de Verschikkelijke maar ik ging hard de pijp uit bij de 2de wave! Ik heb het zelf opgelost door cavelerie en soldaten te sturen in nog eens twee waves.
Dit klopte dus niet nadat ik 80 rekruten 124 cavelerie en 46 soldaten had gestuurd waren er 47 schooiers 2 stinkerds en wilde mary over. Bij de 2de wave vallen alle poppetjes wilde mary aan en gaan dus kapot. Wellicht dat ik iets fout doe maar volgens mij niet.
Trouwens verder kloppen al je avonturen!! dus ik ben erg tevreden moet ik zeggen veel beter als die engelse crap!!