Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: zo competent is de ondersteunings team

  1. #1
    ThunderNL's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Denmark
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    zo competent is de ondersteunings team

    ik zou over naardenken om het steun team uit te wisselen omdat je kan alle fouten
    doorgeven en dan nog een foto van waar de foutzoeker de fout vind en dan krijg je dit
    wat zijn er toch en paar incomptene mensen die in het ondersteuningsteam zit ....

    maar goed ... dat het en beta is .. ok maar dat het team dat ons helpen moet
    maar ook niks van code of fout angeving weet ... is toch belacherlijk
    gr
    ThunderNL


    ---------------------------------------------------
    Contact Support: http://www.thesettlers-online.com/nl/help-and-support



    "ThunderNL" <*@*.*> wrote:

    Hallo supportteam
    ik had geen foto gestuurd maar de code die een fout veroorzakt

    bij deze stuur ik dan een foto bij en de kode op engels voor de fout en hoop dat
    het opgelost kan worden zodat ik weer spelen kan.


    det fout word als volgend bescheven

    Uncaught ReferenceError: DetectFlashVer is not defined play:60
    GET http://game-cdn.thesettlersonline.ne...g/AC_OETags.js play:25


    en dit is de code lijn in de sourcecode die probleme maakt
    <div id="fb-root"></div>
    <script language="JavaScript" type="text/javascript">
    var hasProductInstall = DetectFlashVer(6, 0, 65); <--------------------------------------------DEZE LIJN MAAKT EEN FOUT/ THI LINE MAKES A ERROR IN LOADING
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 19-10-12 om 10:41.

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien verstandig om je berichten even te checken op taalfouten, voordat je iets stuurt. Ik kan namelijk ook totaal niet opmaken waar het over gaat . Don't shoot the messenger hé.

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Het support team zit volgens mij in Duitsland en ze gebruiken Google translate ofzo om berichten eerst van NL->DE te vertalen voor zichzelf en daarna hun reactie weer van DE->NL om te kunnen antwoorden... het amateurisme druipt er vanaf, maargoed... je moet roeien met de riemen die je hebt.

    Ik kan me best voorstellen dat als jij een dergelijk bericht naar ze stuurt dat ze er dan echt geen touw aan vast kunnen knopen... want door alle taal- en spelfouten kunnen ze niet eens het bericht 'fatsoenlijk' door de translator van Google trekken.

  4. #4
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Graag geen tickets op het forum plaatsen.
    Overigens zit het ondersteunings team niet in Duitsland, dus laten we geen valse informatie verspreiden :-).

    - BB_Skelril

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb een keer een probleem gehad en contact opgenomen met het ondersteunings team...
    de reacties hadden op zich sneller gekund (maar dat is altijd, het kan nooit snel genoeg! maar ze waren verder gewoon prima op tijd) en ze hebben mijn probleem prima opgelost!
    ik ben erg tevreden over het ondersteuningsteam, dus misschien dat het aan jou ligt, of inderdaad aan je spelling/rebus... (dyslectie kan, maar er zijn genoeg spellingscontroles en er is ook nog altijd google... ik wil hier verder nix mee zeggen, maar als ze je ticket/vraag/klacht niet kunnen begrijpen dan is het moeilijk oplossen...)

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.