Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Waar is mijn kerkhof?

  1. #1
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud

    Waar is mijn kerkhof?

    Leuk hoor, die Halloween opdrachten enzo, maar vervolgens moet ik Pompoenkerkhoven bouwen, maar die staan niet in mijn gebouwen menu. Dus die opdracht koop ik dan maar af met edelstenen. Maar vervolgens moet ik die kerkhoven "buffen" door er minstens een visschotel op aan te bieden, maar nu kan ik die dingen nergens vinden?

    Al mijn gebieden afgezocht, maar ik zie geen kerkhoven.... ( oh en die 20 pompoenen die ik moest produceren bij de eerste opdracht, die ik dus heb afgekocht, heb ik ook niet gekregen! alleen de 5 als beloning. En dat terwijl bij het inwisselen toch echt wordt aangegeven dat "de missie dan direct voltooid is". M.a.w. ik heb dan pompoenkerhoven EN 20 pompoenen geproduceerd, toch?

    Of zie ik dat helemaal verkeerd?

    KG

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Kerkhoven koop je bij je handelaar (het schatkistje) voor hout en steen. Die komen, nadat je ze gekocht hebt, in je stermenu terecht. Bij mij werkte het in ieder geval zo...

  3. #3
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Uhm, een missie 'afkopen' is exact dat! Het betekent zeker niet dat je dan ineens de spullen krijgt die er anders voor nodig waren! Je koopt als het ware de noodzaak voor het hebben van die spullen af!

    Ik vind het trouwens wel erg kort door de bocht om zo snel al ineens de boel te gaan lopen afkopen, even een kort vraagje op de wereldchat en men had je zo op weg geholpen... maargoed, dat moet je lekker zelf weten.

  4. #4
    kgortmak's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    39
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is een online game, 9 van de 10 keer duik ik even tussendoor het web op, kijken of alles nog loopt zoals het moet. En die optie "afkopen" staat bij iedere opdracht. Als je geen edelstenen hebt heb je er niks aan, nu in de opmars naar het Halloween kreeg ik er op eens 45. Als je dan ettelijke malen de menus hebt afgezocht of je echt niet ergens een kerkhof icoontje kunt vinden, tsja, dan wil je verder. De indruk die gewekt wordt is dat je de opdracht voltooid door edelstenen in te leveren. Bij mij betekent een opdracht voltooien dat ie ook voltooid wordt :-) Dus dan verwacht ik ook dat als er iets gebouwd zou moeten worden, dit ook daadwerkelijk gebouwd is.

    Als ik dan vervolgens een andere opdracht krijg (kerkhof buffen) niks kan vinden (qua kerkhof) dan stel ik een vraag. Keer terug naar de game, ga mijn Smidse "buffen", want hamers nodig en presto! door het buffen van mijn smidse komt in een keer die pompoenen kneiter langs om te zeggen dat ie blij is dat ik mijn pompoen veldje heb bewerkt en krijg ik zomaar wat pompoenen kado, dus vervolgopdracht ook uitgevoerd. Kijk, dat vind ik dan een tikkeltje kort door de bocht! ;-)

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Die 45 edelstenen heb je gekregen als beloning voor 7 dagen achter elkaar aanmelden in het spel zonder onderbreking, als je dat volhoudt krijg je dat namelijk iedere week weer. Dit staat verder los van het halloween evenement.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.