Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: updates duren te lang

  1. #1
    Nightmare-'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud

    updates duren te lang

    Probeer jullie te houden aan de voorop gestelde tijden waarin het onderhoud gaat gebeuren of geplant staat.
    Als jullie op voorhand aankondigen wanneen de server offline gaat zijn en terug online hopen de spelers dan ook dat dit gerespecteerd word.
    En ja ik weet het,je kan niet altijd zeggen of weten wanneer die updates juist klaar gaan zijn maar,mensen steken geld in dit spelletje en hebben het recht op correct behandeld te worden.Of je neemt gewoon 1of 2 uur extra en dan weten de gamers dat.Of je zet geen tijden en dan zien we het wel.Nu komen we bijv. voor het werk nog snel effe online en kunnen we er niet op ondanks we al meer dan een half uur over de vooropgestelde tijd zitten.Er word in de chat en op de forum veel van spelers gevraagt en als gilde member proberen we dit dan ook te respecteren.Maar denk eraan menneer de ontwikkelaars dat respect van 2 kanten komt en afspraken of vooropgestelde tijden moeten gerespecteerd worden.Zeker als het in het leven om centjes gaat.

    Nightmare

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik Reinhilde kan mij niet aanmelden voor het spel tespelen

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Hear hear

    Het is nu 6:50 en je kunt nog niet online.
    Over 20 minuten moet ik naar mijn werk. Ik laat elke dag mijn geologen 's ochtends weer naar mijnen zoeken, plaats nieuwe velden en putten en handel wat. Ook ik stop geld in dit spel (omdat het een mooi spel is) maar dit is al de derde keer dat ik rond 07:00 uur niet online kan komen.

    Mijn eiland zal wel weer een mooie puinhoop zijn als ik na 18:00 uur inlog. Ik ben hier niet blij mee. Als ik dit van te voren had geweten had ik gisterenavond een hoop gebouwen/goudmijnen op ruststand gezet en ze niet voor de nacht gebuft. En niet te vergeten de handel die ik nu mis loop door niks te kunnen plaatsen.

    Ajohneetoch

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Het is nu 7u28 en nog steeds kan ik er niet op, niet dat het zo erg is maar ze kunnen toch wel effe een berichtje plaatsen dat het wat vertraging heeft opgelopen zodat de mensen toch van iets weten, dan zouden de mensen zich een beetje minder erge aan het feit dat wat langer duurt

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Jongens jongens, men werkt hard en doet enorm haar best om het spel voor ons een zo leuk mogelijke draai te geven. Ikzelf vind het ook niet prettig dat ik nu (07:33) nog steeds niet kan inloggen, ook mijn eiland zal een puinhoop zijn als ik terugkom (ik kan vanavond niet online zijn, morgenochtend pas weer, oftewel elke bron van grondstoffen zal dan volledig leeggetrokken zijn), echter hebben we straks wel een mooi Halloween event waarvan we met zijn allen kunnen genieten. Laten we nog even geduld hebben .

    Gr.
    Me33

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    enige reactie van het ontwikkelteam zou ik toch wel op zijn plaats vinden

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Die zitten waarschijnlijk te zweten met luciferstokjes tussen de oogleden om de boel weer werkend te krijgen

  8. #8
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Heb gewoon even geduld allemaal ze zijn er vast hard mee bezig, in Beta versie kan er wel een wat mis gaan of afwijken.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een ongeduld allemaal. Volgens mij zijn er mensen die een paar dingen vergeten:
    - Updates zijn er voor de spelers, niet voor de ontwikkelaars
    - Je krijgt een event nu. Extra werk voor de makers om in te bouwen, maar bedoeld voor extra spelplezier.
    - Dit is een Beta. Dat wilt zeggen dat het spel niet af is. Dingen kunnen dus eerder mis gaan en dus meer tijd kosten.
    - Ook al duurt de update langer dan gepland. Wees blij dat ze hopelijk met de update bezig zijn in plaats met nietszeggende forum berichten te plaatsen met als inhoud "Sorry de boel is vertraagd. Wij doen onze uiterste best om het spel zo snel mogelijk weer online te krijgen. Onze excuses hiervoor".
    - Daarbij als je het al vaker hebt meegemaakt dat de update langer duurde dan gepland dan mag je er toch ook rekening mee houden als je slim bent...

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    45
    Wereld
    Woestewoud
    het ia nu 08.07 en ik kan nog niet inloggen, is op zich niet erg maar een bericht van dat het later wordt zou wel netjes zijn geweest, ben wel erg benieuwd naar het halloween event!!!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.