Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Barakken - militaire eenheden trainen

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    Barakken - militaire eenheden trainen

    Hallo,

    Ik heb een verbeterputntje te melden.
    Bij het produceren van militaire eenheden moet ik altijd een beetje schuiven met de balk hoeveel eenheden ik kan/wil trainen.
    Meestal wil ik zoveel als ik kan trainen.
    Zou het mogelijk zijn om de schuifbalken standaard op het maximum van wat je kunt trainen te zetten?

    Groeten,
    Azn

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    hehe denk het niet, anders kunnen ze net zo goed de mijnen en graanvelden ook oneindig maken zelfde principe
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Nou ja, ik bedoelde niet dat je automatisch de eenheden worden getraind, want het blijft wel een actie door de gebruiker. als je niets doet gaan de velden leeg. als je niet met de barakken doet dan train je geen eenheden.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    64
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zou het echter wel prettig vinden als de hoeveelheid die je tegelijkertijd kunt toevoegen verhoogt kon worden naar bv 100. Als je nu ff 1200R toe moet voegen ben je veel te lang bezig.

  5. #5
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Ik snap überhaupt niet waarom daar een maximum aan zit. Er wordt toch automatisch een maximum bepaald door de beschikbare settlers en/of grondstoffen? Als iemand het wil opdelen in kleinere onderdelen kan hij/zij dat zelf doen.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.