Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Markeren waar je een buff wilt

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud

    Markeren waar je een buff wilt

    Hallo,

    In Cityville heb je de mogelijkheid om een x aantal hartjes te plaatsen op plekken waar je graag hulp wilt van je buren.

    Zoiets lijkt mij hier ook erg handig. Dan kunnen vrienden en mede gilde leden, makkelijk mandjes gebruiken op de door jou aangegeven plekken.

    Groeten Bas

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Goed idee !

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Lekker veel reacties hier.

    Ook fijn dat er iemand van TSO reageert.............

  4. #4
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Sorry hoor?? Hartjes?? In Settlers weet je onderhand toch wel wat belangrijk is en wat je wel en niet moet buffen.
    Leer de game spelen ipv dat alles wordt versiert met logo's tekens en hartjes? daar heb je FB voor toch.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Man naar mijn hart hierboven

    Als je mensen nog duidelijk moet maken dat ze niet je boerderijen moeten pimpen maar wel je bakkerijen enzo dan ben je echt niet goed aan het spelen

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Deels ben ik dat met jullie eens, maar als bepaalde gebouwen al buffs hebben, zoals het goudgebeuren, grotebogen maker en de bakkerijen. Dat is het wel handig om aan te geven of je bijv dringend op HH zagerijen en Marmer een buff wilt hebben, of dat je eerder grondstoffen nodig hebt en op wat smelters een buff wilt.

    Hoe dan ook, makkelijk afschieten zo, maar er zijn ook nog steeds mensen die wat moeten leren. Ik heb dan graag dingen zelf in de hand en hoop dat je deze hints kan geven aan anderen.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EnemyReaverNLD Bekijk Berichten
    Sorry hoor?? Hartjes?? In Settlers weet je onderhand toch wel wat belangrijk is en wat je wel en niet moet buffen.
    Leer de game spelen ipv dat alles wordt versiert met logo's tekens en hartjes? daar heb je FB voor toch.
    Op zich ben ik het met je eens om settlers niet zo "poeslief" te maken zoals cityville.. Aan de andere kant als het optioneel is kan het een handige functie zijn voor spelers die het willen gebruiken.
    [FDNL] PasMaNNi, Clan/Guild Leader of The Flying Dutchmen (www.fdnl.nl)

  8. #8

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Ik noemde de hartje van Cityville als voorbeeld. Lees ff de titel van het bericht, gaat om de markeringen.

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Als je gewoon doorgeeft dat je de slapende gebouwen gebuft wilt hebben, ben je ook klaar.
    (wel de sect nr erbij zetten)

    Opgelost....

  10. #10
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Eigenlijk niet, want dat werkt alleen maar als je zelf online bent om vervolgens het gebouw weer te activeren. Mensen die deze functie willen hebben doen dit juist zodat je voor mensen kenbaar kunnen maken waar de buffs naartoe mogen indien zij NIET online zijn!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.