Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Markeren waar je een buff wilt

Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mij zou dit een aanvulling zijn die overbodig is ben elke dag online en spreek met mensen af wat er gebuffed moet worden. En ik ben er mee eens dat mensen wel een beetje moeten nadenken met buffen was laatst iemand die ging mij water buffen en vroeg er nog bufs om terug.

Dus voor mij geen hartjes!! en het zou de game play graphics behoorlijk in de weg staan want wat krijgen we hierna. Oven die Appeltaarten bakken?
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Heh, ik heb het ook regelmatig als mensen bij mijn ineens allemaal broodjes en mandjes op mijn boerderijen komen gooien en het terug verwachten. Vraag je ze waar je mee bezig zijn; "Ja, ik zit ook altijd met tarwe tekort!".

Ow, dus omdat jij dat hebt zitten we ineens allemaal met tarwe tekort? Mijn productie is gewoon op orde hoor, gooi die mandjes dan liever op mijn bakkerijen... kan tenslotte nooit genoeg settlers maken

sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het van de ene kant wel een beetje handig
    maar van de andere kant niet want je kunt gewoon tegen je vriend zeggen waar je geen buff wilt

EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PasMaNNi Bekijk Berichten
    Op zich ben ik het met je eens om settlers niet zo "poeslief" te maken zoals cityville.. Aan de andere kant als het optioneel is kan het een handige functie zijn voor spelers die het willen gebruiken.
    Optioneel zou dan ook zijn om niet je hartjes te doen omdat ik bv vindt dat iets anders veel meer nut heeft dan je hartjes keuze.
    Het is een vorm van vragen wat jij wil :P Je mag al blij zijn als ik kom buffe.
    beetje jammer dit, iemand nog koffie XD
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten