Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: wilde mary

brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud

wilde mary

zal het hier vragen als je een ander vraagt forum kijken zeggen ze nou staat nix kan nix vinden

maar wat ben ik nodig om wilde mary teverslaan

aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Als je wild mary had ingetypt in de zoek functie dan had je op dit topic terecht gekomen, en dan zie je bij sector 9 kamp 14 voor 1 Wild Mary + 199 Waakhonden de 1ste keer een wave van 199 cavalerie nodig hebt die je dan verliest en dan een 2de wave van 19 rekruut + 63 soldaten + 118 groteboogschutter waarvan je 19 rekruut + 62 soldaten verliest.

brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Wereld
    Woestewoud
    ja als je weet hoe het werkt had ik dat gedaan maar bedankt

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Nog een tip hieraan toegevoegd:
    Er staan 4 kampen rondom Wilde Mary.
    Als de jouw generaals een beetje strategisch opstelt, kun je middels blokken hier een heleboel soldaatjes uitsparen.
    Zelf heb ik eerst twee kampen stuk voor stuk uitgeschakeld.
    Daarna de overige twee kampen geblokt en Wilde Mary massaal aangevallen met 200 cavaleristen
    Na 4 uur recupereren een tweede ronde maar Mary aangevallen met boogschutters en soldaten zoals bovenin beschreven.
    Groet en succes,
    Fred
    Laatst gewijzigd door Fredvalk; 29-11-12 om 17:14. Reden: aanvulling

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten