Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: probleem met nieuw handelssysteem

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud

    probleem met nieuw handelssysteem

    ik heb gemerkt dat bij het nieuwe handelssysteem de notifications pas heel laat doorkomen met verstrekkende gevolgen.
    Voorbeeld:
    ik bied iets te koop aan, het aanbood verloopt.
    Ik bied hetzelfde wederom te koop aan en verloopt weer.

    minuten later krijg ik bericht dat aanbod 1 en aanbod 2 geaccepteerd zijn.
    gevolg: met de nieuw ontvangen GS kom ik over de limiet van mijn opslag heen en ben ik de gs kwijt.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    ik krijg nu een melding: er Je hebt met succes een partij verkocht maar nergens valt te achterhalen wat er verkocht is(geschiedenis is leeg)

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    verversen lijkt de meldingen wel te laten zien in de geschiedenis, maar ik kan toch moeilijk ieder keer gaan refreshen??

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    huis met een dakkie gelukkig
    Berichten
    153
    Wereld
    Woestewoud
    Dat probleem heb ik ook.
    Als een trade net gezet is en verkocht .....dan is het via nieuws te zien en geschiedenis.
    Maar als de trade al even staat ik hij wel in nieuws terug te vinden maar niet in geschiedenis, dat wordt pas zichtbaar na een refresh.
    Kan toch de bedoeling niet zijn dat je steeds moet refreshen om je verkoop geschiedenis up to date te houden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.