Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: de nieuwe handel systeem is niet goed

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    maastricht
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud

    de nieuwe handel systeem is niet goed

    hoi iedereen ik ben echt niet blij met deze handel systeem zo kan ik niks meer verhandelen ik krijg echt niks meer verkocht zo met deze systeem wie er met me eens dien a.u.b een klacht in ik ga zo kapot waarom moeten ze het nu veel moeilijker maken voor sommige mensen dat snap ik nu echt niet dit wordt niet meer leuk zo groetjes van hein

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud

    Handelssysteem Extra's

    Idee : 1 (zelf bepalen hoelang je je grondstoffen op de handel heb staan)
    ------------------------------------------------------------------

    (In het oude systeem stond het r 9 min voor)

    Laten we zeggen dat het maximale aantal tijd niet langer dan 6 uur mag blijven staan,alvorens het helemaal wordt teruggeplaatst in je pakhuis...


    Idee : 2 (een verreken programma)
    ---------------------------------
    B.v :

    als ik 4000 steen heb en vraag zeg maar 50 munt,maar een kleine jongen kan niet meer als 20 munt betalen...is er dan geen manier om een rekenprogje te ontwikkelen die het aantal verrekend met het bedrag wat er voor gevraagd wordt..

    zow heeft ieder 1 gelijke kansen....

    Geef je mening.....

    Mvg,

    Snorro

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    20
    Wereld
    Woestewoud
    Zie topic,handelssysteem Extra's..

    misschien een idee....

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    41
    Wereld
    Woestewoud

    Nieuwe handelssyteem

    Gooooooeeeeeede middag,

    Als je nu een nieuw aanbod maakt, word gelijk je hele voorraad geselecteerd. Is het misschien verstandig om dit te veranderen naar 1.
    Dit om eventuele per ongeluk foutieve aanbiedingen te voorkomen.
    Uiteraard is gebruiker nog steeds verantwoordlijk om zijn aanbod te controleren.
    Leek mij wel een puntje van aandacht.

    Iemand een toffee???

    Greetz
    Appelflap

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het nieuwe handelssysteem helemaal niet zo fout, 't is effe wenne. Wat ik wel fijn zou vinden is een mogelijkheid om het scherm te kunnen vast pinnen en verplaatsbaar maken, bovendien zou een vergrootbaar scherm ook tegek zijn.

  6. #6
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vindt het Systeem op zichzelf wel goed in elkaar zitten alleen zijn er veel te veel mensen van de handel af.
    Nu wordt er massaal aanboden gedaan en gaan we lekker verder spelen :S oftewel de verkoop is zeker met -50% gedaald.
    Als de eerst vrije regel nou eens 3 vrije regels kan worden dan leeft het wel weer op, want 4x pack plaatsen en 6 uur wachten is wel erg lang afwezigheid.
    Munten of edelstenen betalen voor een extra aanbod (steeds meer :S) voor 6 uur ziet ook niemand zitten neem ik aan, 1x is leuk maar dan houd het wel op. Zeker als deze verloopt (zonde geld)

    Ik zeg 3 vrije regels voor meer speel plezier en ruimte, en doe mij maar een Toffee Appelflap

    grtz
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    52
    Wereld
    Woestewoud
    nieuwe systeem is inderdaad even wennen maar in mij ogen wel degelijk een verbetering. Maar, je moet inderdaad nadenken over de aanbiedingen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    nieuwe systeem maakt de handel kapot krijg haast niks meer verkocht bij de oude wel en had die inzicht

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.