Heldhaftige kleermaker:
kamp 1 kan in 1 wave met 199R, 1E, 50K.
In theorie kans op verlies van 1E en 3K maar die kans is kleiner dan 0,01%.
Kamp 32A opteer ik voor 140R en 78C, dit is wel max 48R duurder, maar scheelt 30M.
Heldhaftige kleermaker:
kamp 1 kan in 1 wave met 199R, 1E, 50K.
In theorie kans op verlies van 1E en 3K maar die kans is kleiner dan 0,01%.
Kamp 32A opteer ik voor 140R en 78C, dit is wel max 48R duurder, maar scheelt 30M.
Ik probeer altijd kanonnen verlies uit te sluiten maar er is zoveel mogelijk met keuzes
Let wel op, de sim werkt niet geheel goed met alle kampen.
Wat betreft kamp 32a;
ik heb de guide gemaakt voor gebruik met 1 veteraan zonder hersteltijd en voor de waves 200 generaals.
Met meerdere Vets zijn een hoop kampen met minder verlies te doen maar als basis heb ik 1 Veteraan gebruikt voor de guide.
Maar er komen meerdere versies hoor, ook met 2 veteraans
De roofavonturen ga ik langzaam uitbouwen elke keer dat ik de kans krijg die te spelen.
Laatst gewijzigd door wee_man; 12-08-13 om 23:12.
Gildeleider Oompa Loompa (OL)
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
Bij dappere kleermaker, staan een paar legers teveel genoemd (41+ versie). Ik kom uit op 255 troepen.
kamp 14 ) 205R 1E 49XB (205R)
Laatst gewijzigd door wee_man; 15-08-13 om 20:12.
Mijn avonturen handleiding / Avonturen zoektochten / Schatzoeken tabel / Speciale Gebouwen en Decoratie
kamp 3b) 98R 1E 80C 80XB (98R)
ik neem aan dat je hier 89r bedoelde
Hey..onwijs bedankt voor al je werk
Echter bij heldhaftige is de '2de' versie (met recruten) vanaf s3 hetzelfde als de versie met bogen ? Of is dat nog een 'work in progress'.
Anyway..keep up the good work..word zeker gewaardeerd
1R block gaat richting leider en word dan onderschept, daar is het block op gemaakt met timing.
De 2e generaal heeft een andere aanvalsroute en heeft geen last van dat kamp.
De Veteraan en Geharde moeten enkele seconde door het rood gebied lopen en dan loopt het 1R block net.
Met de juiste posities en de Veteraan eerder laten vertrekken werkte het 2 keer prima
Bij de volgende Heldhaftige die ik speel zal ik nog wat extra kaartjes maken die ik kwijt was.
Laatst gewijzigd door wee_man; 16-08-13 om 16:02.