pirateneiland gaat twee block niet meer goed hier de aangepaste guide http://louisvan.home.xs4all.nl/naaml...ateneiland.pdf
block3 snap ik niet helemaal, want je hebt ook nog kamp11 dat je moet aanvallen. waarmee heb je die dan aangevallen?
komen er ook nog handleidingen van de avo's zvhv enz ???
helaas is onze wee_man al tijden niet online geweest, dus zal het niet van hieruit gemaakt worden.
misschien zijn er nog anderen die daar tijd in willen steken.
Ben bezig om bestaande avonturen te verbeteren:
Vandaag Stelen van de rijken 463 recruiten tactiek toegevoegd met Meester in gevechten minder recruiten verlies dan met vet+kanon
Stelen van de rijken geupdate op 24-04-2014
My own adventure blog
en met tips onder aan de pagina zou men mij kunnen helpen heb je een toevoeging of verbetering geef het door door onder aan een avontuur te reageren.
Werk niet met forum omdat het te beperkt is in aanpassen. en grootte.
Laatst gewijzigd door GamerTag; 15-08-14 om 16:21. Reden: update
Ben voor de tweede keer bezig met dit avontuur.
Ik denk dat er een update heeft plaatsgevonden in dit avontuur.
Tussen landingspunt en G1 positie zit een bos met 40 grijze wolfen, schadepunten 10, schade 2-3, nauwkeurigheid 80%, eerste slag.
Als ik nog meer vreemde dingen tegenkom zal ik het posten.
Update: Bandietenkamp tussen landingspunt en G1 positie met 10 schurken en 15 steenwerpers.
Wederom onderschept door 10 schurken en 20 padvinders op weg naar bandietenleider 1.
Er zijn ook geen verzamelobjecten beschikbaar is mij opgevallen, geen missie en geen objecten.