Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Opslag voor verbeteringen in je gebouwen!!

  1. #1
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud

    Opslag voor verbeteringen in je gebouwen!!

    Zou het een goed idee zijn ook bv max 3 wachtende verbeteringen op een gebouw te kunnen zetten?
    Zodat je iets meer vrijheid krijgt om nieuwe te maken of tijd voor andere dingen.
    Wellicht 1v1 laten aflopen maar een opslag per gebouw zou een goeie zijn denk ik.
    Proviandhuis updaten kan natuurlijk voor je snelheid maar een dag vooruit werken is meer plezier hebben dan elke dag achter de feiten aan te hollen.
    Als je eenmaal meerdere gebouwen hebt is dat wel fijn om te hebben.
    Een mandje erop + 3 wachtende is toch weer 24 uur verder

    Het is een idee! Laat maar weten wat jullie er van vinden!
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    123
    Wereld
    Woestewoud
    Ben het er mee eens. Ik werk 5 dagen in de week en heb daar helaas geen toegang tot het internet. Ik buff voordat ik weg ga en 10 tot 12 uur later staan ze al weer een tijdje droog. Zou het een zeer goede oplossing vinden een wachtrij te hebben voor buffs. Een idee is om de eerste 2 wachtrijen gratis te geven en daarna te verhogen met 1 wachtrij voor edelstenen. Toch weer extra inkomsten

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Misschien moeten ze het weer terug brengen naar settlers 7: gewoon je gebouwen zetten op een *boost* en je dan (afhankelijk van het gebouw) elke cyclus een vis, of een worst extra kost. Scheelt weer een hoop werk, en maakt het production-chain gebeuren leuker

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ook zou men iets kunnen maken wat een sterkere buff oplevert wat langer zal duren tegen eventueel een iets lagere bonus.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.