Oke, dus 2 * level 1 silo is goed voor 1 level 2 boerderij. Oke, nice to know.
Die recyclefabriek, hoe werkt die?
Oke, dus 2 * level 1 silo is goed voor 1 level 2 boerderij. Oke, nice to know.
Die recyclefabriek, hoe werkt die?
heb mij juist die silo gekocht. vind hem zijn edelstenen niet waard. zou mooier geweest zijn dat hij ineens een volledig veld deed en niet tarwe per tarwe.
ik bedoel wel niet veld / 13 mins maar bvb 1 volledig veld per 4 of 6u, anders is hij veel te overpowerd. en dan niet upgradebaar zijn en een limiet van 1 silo.
komt in mijn geval nog niet positief, haal men velden leeg aan een 14k tarwe / 12u, en met de velden dan per 6u = bvb 400, 800 of ... (weet niet wat een III tarweveld bevat) tarwe / 12u valt te zien welk veld (I,II,III) hij aanvult. bespaard beetje op grondstoffen.
Ik wil hem wel overkopen van je anders hoor
Weet iemand wat de dorpsschool doet?
Maakt iedere 2 uur een settler.
Normaal maakt je Burgermeestershuis iedere 15 minuten een settler aan zolang er genoeg woonruimte is, dat komt dus neer op 96 settlers per dag. Met een dorpsschool maak je er dus 105 per dag aan, met twee scholen 116 en met 3 scholen 127.
School is niet te upgraden, is het idd niet echt super waard als je er met geld aangekochte edelstenen voor moet gebruiken. De meeste mensen die de scholen wel hebben zijn eraan gekomen tijdens het Halloween evenement toen ze te koop waren voor pompoenen.
Zou leuk zijn als je er ook even afbeeldingen bijzet. (Misschien zelfs vanaf lvl 1 t/m5 upgrade afbeeldingen)